wincor nixdorf exhibitor omnichannel retailing forum

Firma Wincor Nixdorf zajmująca się między innymi diagnozowaniem i projektowaniem ścieżki, którą musi przejść sprzedawca, aby zintegrować swoje kanały sprzedaży, będzie wystawcą na Omnichannel Retailing Forum 2015.

Stosując rozwiązania proponowane przez firmę, detaliści mogą zaoferować klientom większą wygodę i wyższą jakość zakupów. Na Forum, firma przedstawi nowe rozwiązania technologiczne, które wprowadziła w celu usprawnienia strategii omnichannel. Rozwiązania te pomagają zunifikować działania biznesowe oraz przenosić informacje o transakcji pomiędzy kanałami.

Oprogramowanie Wincor Nixdorf

Na początku roku, globalny lider rozwiązań IT dla sprzedawców wielokanałowych, zaktualizował swój pakiet aplikacji TP.net.

TP.net to rodzina aplikacji przeznaczona na potrzeby sprzedawców działających w modelu omnichannel. Służy do zarządzania wszystkimi procesami biznesowymi, pozwala integrować aplikacje mobilne, sklep internetowy oraz stany magazynowe w salonach sprzedaży. Jak dowiedziała się redakcja Evigo, zaktualizowana wersja platformy dostępna będzie w ponad 70 krajach, w tym w Polsce.

Oprogramowanie Wincor Nixdorf daje fundament pod platformę omnichannel. Dzięki niemu sprzedawcy mogą w spójny sposób zarządzać aplikacjami w różnych kanałach, programami lojalnościowymi, cenami i promocjami, zaawansowanymi terminalami POS oraz siecią sklepów.

Strategiczny plan marketingowy

Aby przetrwać w czasach globalnej konkurencji, detaliści muszą opracować strategie, które pozwolą im na zwiększenie produktywności i wyróżnienie się na tle swoich konkurentów.

Na strategie te wpływają zmiany w zachowaniach konsumentów, którzy dzięki nowoczesnym mediom komunikacyjnym są dziś znacznie lepiej poinformowani. Nie opierają swoich decyzji zakupowych wyłącznie na cenie. Oczekują natomiast wyjątkowego doświadczenia handlowego i wysokiej jakości obsługi klienta.

“Retail Horizons – Vision from Store to Enterprise”, strategiczny plan marketingowy Wincor Nixdorf, obejmuje ofertę rozwiązań dla międzynarodowego handlu detalicznego, otwierając nowe perspektywy dla detalistów, pozwalając im zoptymalizować procesy zorientowane na klienta.

Wincor Nixdorf w Polsce

Na całym świecie przedsiębiorstwo zatrudnia ponad 9 tys. pracowników. Firma działa na ponad 130 rynkach i notuje roczne obroty na poziomie trzech miliardów dolarów. Fabryki urządzeń samoobsługowych zlokalizowane są w Paderborn, Singapurze, Szanghaju oraz Sao Paolo. Wincor Nixdorf zajmuje pierwsze miejsce w Europie i drugie na świecie pod względem zainstalowanych systemów kasowych, oraz drugie miejsce zarówno w Europie, jak i na świecie pod względem zainstalowanych bankomatów.

W Polsce, Wincor Nixdorf jest jednym z kilku przedsiębiorstw dostarczających bankomaty i wpłatomaty oraz dyspensery kasjerskie. Przedsiębiorstwo dysponuje także rozbudowaną siecią serwisową dla swoich urządzeń oraz urządzeń firm trzecich. Firma prowadzi swoją działalność w Polsce od 1990 roku. Firma zapewnia klientom serwis urządzeń własnych oraz innych producentów.

Omnichannel Retailing Forum odbędzie się 23 czerwca na Stadionie Warszawskiej Legii w Warszawie. W wydarzeniu wezmą udział przedstawiciele ponad 100 sieci detalicznych i marek.