Teletorium otwiera kolejne stoiska

Teletorium

Teletorium

Do końca maja br. sieć stoisk Teletorium powiększyła się o 18 nowych lokalizacji w obiektach handlowych. – W czerwcu planujemy uruchomić co najmniej 5 nowych punktów. Okres wakacyjny będzie mniej intensywny, ale jesień powinna przynieść nowe ciekawe projekty rozwojowe – mówi portalowi Retailnet.pl Piotr Andrzejewski, dyrektor zarządzający Teletorium sp. z o.o.

Teletorium to ogólnopolska sieć stoisk sprzedażowo-usługowych oferująca telefony komórkowe oraz akcesoria GSM. Ostatnio nowe punkty Teletoprium powstały m.in. CH Twierdza Zamość, Ostrovia Ostrów Wielkopolski, Tarasy Zamkowe w Lublinie, Leclerc Lublin, Kaufland Hrubieszów, Galeria Neptun w Starogardzie Gdańskim a także w Warszawie (przejście podziemne przy Rotundzie).

– Do końca 2015 roku planujemy otworzyć jeszcze kilkanaście lokalizacji, utrzymując kolejny rok przyrost na poziomie kilkudziesięciu lokalizacji rocznie. Tym samym będziemy zarządzać siecią liczącą ponad 200 punktów sprzedaży – wyjaśnia Piotr Andrzejewski.

– Dla naszych stoisk wybieramy lokalizacje z odpowiednią korelacją ceny najmu do potencjału miejsca. Natomiast potencjał lokalizacji zależy głównie od jakości obiektu handlowego, ale też od lokalnej konkurencji w tym również nasycenia danego regionu naszymi punktami – dodał Piotr Andrzejewski.

Firma Teletorium działa na rynku od 2004 roku, od 2009 w formie sieci franczyzowej. Należymy do grupy kapitałowej jednego z największych dystrybutorów akcesoriów GSM – spółki akcyjnej TelForceOne, notowanej na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.

Stoiska handlowe sieci Teletorium znajdują się w największych centrach handlowych w całej Polsce. Na niewielkiej powierzchni sprzedażowej oferują telefony, ale również baterie, ładowarki sieciowe i samochodowe, zestawy słuchawkowe, kable usb, pokrowce i obudowy, przenośne pamięci, kabury, oryginalną biżuterię do telefonów komórkowych oraz inne akcesoria. Stoiska sieci znajdują się przede wszystkim w centrach handlowychm.in.: Galerii Dominikańskiej, Koronie, Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu; Galerii Kazimierz, Zakopiance w Krakowie; Silesii w Katowicach, Sadybie, Promenadzie, Wola Park, Złotych Tarasach w Warszawie, Galerii Bałtyckiej w Gdańsku, Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu, Atrium Copernicus w Toruniu, czy w centrach M1 w całym kraju. 95 proc. lokalizacji Teletorium to tzw. wyspy handlowe, które mają od 6 do 12 metrów kwadratowych.

Reklama

Galeria Jurajska