Kolekcja Coccodrillo
Kolekcja Coccodrillo

Maj okazał się, kolejnym z rzędu, miesiącem w którym spółka CDRL (właściciel Coccodrillo) zwiększała swoje przychody. Sprzedaż produktów spółki w polskich sklepach wzrosła o 17% rok do roku. W maju uruchomiono też nową wersję sklepu internetowego coccodrillo.eu.

Wyniki finansowe

W maju polskie sieci należące do sieci Coccodrillo sprzedały towary o wartości 10,91 mln zł, co oznacza wzrost o 17% wobec 9,33 mln zł przed rokiem. Od początku roku wartość sprzedaży w sklepach spółki wyniosła 46,87 mln zł wobec 39,96 mln zł w analogicznym okresie poprzedniego roku. To również wzrost o 17%, co potwierdza stabilność dynamiki wzrostu notowanej przez CDRL SA na swoim głównym rynku.

Segment e-commerce w Polsce przyniósł spółce w maju 0,40 mln zł przychodów – co stanowi wzrost o 14% rok do roku. W całym 2015 r., spółka zanotowała w tym kanale sprzedaż na poziomie 2,22 mln zł wobec 2,26 mln zł przed rokiem. Od początku roku spółka pracowała nad uruchomieniem nowego sklepu internetowego, co nastąpiło w maju.

Obecnie trwają prace optymalizacyjne serwisu internetowego – spółka zakłada, że zakończą się one do lipca. Wtedy też można się spodziewać wyższych dynamik wzrostu w segmencie e-commerce.

W całym zeszłym roku skonsolidowane przychody CDRL (uwzględniające wszystkie kanały sprzedaży i rynki na których działa spółka) wzrosły o 6% do 158,43 mln zł. Zysk netto wyniósł 11,39 mln zł i był o 4,8% wyższy niż zakładano w prognozie finansowej.

Grupa CDRL

Grupa CDRL zajmuje się przede wszystkim projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją ubranek dla dzieci i młodzieży marki Coccodrillo. Uzupełniającą ofertę Spółki stanowi obuwie dziecięce (własnej produkcji oraz innych producentów) oraz zabawki i akcesoria (innych producentów). Spółka ma wiodącą pozycję na rynku polskim a także w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Działa też w wielu innych państwach Unii Europejskiej a także poza nią. Głównymi celami Spółki na najbliższe lata są umocnienie swojej pozycji na rynku poprzez rozwój sieci sprzedaży, w tym rozwój sprzedaży przez Internet oraz wzbogacenie i rozbudowa asortymentu obuwia dziecięcego.

CDRL zadebiutowało na GPW w dniu 28 października. Sklepy Coccodrillo są obecne na czterech kontynentach, w tym m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach oraz Brazylii.

Przedstawiciele firmy CDRL SA będą uczestnikami Omnichannel Retailing Forum, pierwszej w Polsce konferencji, która na jednej scenie zgromadzi tak wielu ekspertów w dziedzinie omnichannel.