Pierwszy w Polsce salon Liu Jo w nowym koncepcie

Salon Liu Jo

Salon Liu Jo

Dom Mody Klif W Warszawie jako jedna z pierwszych lokalizacji na świecie może poszczycić się wyjątkowym konceptem salonu włoskiej marki Liu Jo (Gold Concept).

Zaaranżowany na nowo butik zaskakuje wnętrzami, w których główny akcent położony został na luksusowe elementy wykończenia w kolorze złota.

– Wnętrze salonu zostało zaprojektowane tak, by zwiększyć pozytywne doświadczenia klienta. Lokal zachwyca idealnym połączeniem luksusu i minimalizmu, który tworzy ekskluzywną, ale przytulną atmosferę. Projektanci w swojej koncepcji postawili na przejrzyste formy, grę światłem oraz staranny dobór materiałów, które wydobywają wyróżniki marki Liu Jo i podkreślają jej elegancki charakter. Szlachetne surowce, które zawsze były znakiem rozpoznawczym marki tworzą nowoczesny design i wrażenie przestrzeni, która sprzyja komfortowym zakupom. – mówi Agnieszka Borkowska, Associate, Asset Manager AEW Europe, reprezentująca Dom Mody Klif.

Liu Jo to dynamicznie rozwijająca się marka z ponad dwudziestoletnią letnią historią na rynku europejskim. Obecnie marka rozwija nowy koncept salonów firmowych mający odświeżyć wizerunek i podkreślić luksusowy charakter marki. W warszawskim Domu Mody Klif otwarto pierwszy w Polsce i jeden z pierwszych na świecie salon zaaranżowany według koncepcji Gold Concept.

Dom Mody Klif to galeria handlowa, w której na powierzchni 18 tys. mkw. mieszczą się luksusowe butiki, takich marek jak: Apia, Baldinini, BOHOBOCO, Boss Store, COS, Guess, Guess Marciano, Marina Rinaldi, Marella, MaxMara, MCS, Lacoste, Lidia Kalita, Liu Jo, Michael Kors, Napapijri, Pandora, Paul&Shark, Peek Preformance, Pollini, Stefanel, Tru Trussardi, Versace Collection, pierwszy w Warszawie butik Celebrity a także jedyne w Polsce salony: Twin – Set i Jacadi. Na dwóch poziomach znajduje się ponad 100 sklepów, w tym: Delikatesy Alma, Super-Pharm, restauracje, kawiarnie i punkty usługowe.

Właścicielem Domu Mody Klif jest Paige Investments, natomiast Zarządcą BNP Paribas Real Estate.

Tagi:,

Reklama

Galeria Jurajska