Rośnie liczba nowych najemców Galerii Jurajskiej

Galeria Jurajska w Częstochowie

Galeria Jurajska w Częstochowie

Galeria Jurajska, największe centrum handlowe w Częstochowie, rozszerza swoją ofertę. Od stycznia tego roku portfolio najemców powiększyło się już o markę sportową New Balance, Greenpoint, oferujący odzież dla kobiet oraz Reporter Young – markę modową skierowaną do dzieci i młodzieży.

To jednak nie koniec zmian – już wkrótce swoje sklepy w Galerii Jurajskiej otworzą takie firmy jak Tescoma (115 mkw.) – producent akcesoriów do kuchni i jadalni oraz sklep z wyposażeniem wnętrz English Home (ponad 200 mkw.), rozwijając tym samym ofertę centrum z segmentu „dom i wnętrze”.

Więcej sklepów w ofercie

W Galerii zostanie otwarty niebawem również pierwszy w tym centrum handlowym pop – up store Cook & More, organizowany przez producenta akcesoriów AGD – firmę Dajar. Zajmie on ok. 220 mkw. powierzchni.

Agentem wyłącznym ds. komercjalizacji Galerii Jurajskiej jest firma doradcza JLL.

– Tak dynamiczny rozwój portfolio najemców w ostatnich miesiącach jest efektem obranej przez nas strategii, dzięki której do centrum przyciągamy marki atrakcyjne dla lokalnego klienta. To z kolei przekłada się na umocnienie pozycji naszego obiektu w północnej części województwa śląskiego. Te zmiany doceniają nasi klienci. Dziś jesteśmy najchętniej wybieraną galerią w Częstochowie. W 2014 roku odwiedziła nas rekordowa liczba – ponad 6 milionów osób. Ten rok zapowiada się równie efektownie – komentuje Katarzyna Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Galeria Jurajska, jak zapowiada zarząd obiektu, stawia na jednoczesny rozwój kilku segmentów swojej oferty.

– Nowi najemcy Galerii Jurajskiej reprezentują różne segmenty rynku handlowego – od mody kobiecej, młodzieżowej i dziecięcej, przez kultową odzież sportową, po artykuły wyposażenia wnętrz. W najbliższym czasie planowane jest tu także otwarcie popularnego w ostatnim czasie konceptu pop up store. Jest to jasny sygnał, że Galeria Jurajska podąża za najnowszymi trendami i dostosowuje się do oczekiwań, jakie stawia klient – zauważa Teresa Pieczonka, starszy konsultant w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych, w JLL.

Największe centrum handlowe w Częstochowie

Galeria Jurajska jest największym centrum handlowo – rozrywkowym w Częstochowie, z szeroką ofertą modową, obejmującą wiodące polskie i międzynarodowe marki, takie jak m.in. Reserved, Cropp, House, Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti, TK Maxx, C&A, H&M, New Yorker czy Promod. Dla wielu z nich otwarcie sklepu w Galerii Jurajskiej było debiutem na częstochowskim rynku. Powierzchnia całkowita centrum to 130 tys. mkw., z czego ok. 49 tys. mkw. przypada na część handlowo – rozrywkową, obejmującą 200 sklepów, punktów usługowych oraz gastronomicznych, a także wielosalowe kino Cinema City. Do dyspozycji zmotoryzowanych gości jest wielopoziomowy parking na ponad 2 tys. miejsc. Inwestorem obiektu jest Globe Trade Centre SA (GTC).

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016