Salon Mon Amie
Salon Mon Amie

Marka odzieży damskiej Mon Amie, która należy do spółki Pawo na jesieni br. otworzy swój drugi sklep. – Nowy salon ruszy w warszawskim centrum handlowym Wola Park. To będzie nasz własny salon, ale planujemy również rozwój Mon Amie poprzez system franczyzowy – mówi portalowi Retailnet.pl Marek Ziółkowski, dyrektor zarządzający Pawo sp. z o.o.

Mon Amie to jedna z nowszych marek odzieżowych na rynku eleganckiej mody damskiej. Pierwszy sklep o powierzchni 100 mkw. został uruchomiony w 2012 roku w galerii Port Łódź. Natomiast salon marki w Warszawie zajmie powierzchnię 115 mkw. Marka oferuje m.in płaszcze, żakiety, swetry, bluzki, spódnice oraz spodnie. Wśród materiałów jest dużo wełny i dzianin.

– Otwieramy drugi salon żeby pokazać osobą odpowiedzialnym za komercjalizację centrów handlowych, jak wygląda ten koncept i jak będzie funkcjonować. Poza siecią własną planujemy salony franczyzowe. Przewidujemy dwa koncepty franczyzy podobnie jak w sieci sklepów Pawo – wyjaśnia Marek Ziółkowski.

– Prowadzimy również sprzedaż w sklepie internetowy. Dla marki Mon Amie, która rozwija się sieciowo e-sklep stanowi bardziej katalog przedstawiający ofertę. Natomiast nasze klientki zapraszamy do salonu, gdzie doradzają nasze stylistki – dodał Marek Ziółkowski.

Shop Concept Mon Amie wymaga lokalu o powierzchni około 100 mkw., aby pozwoliło to na odpowiednią ekspozycje asortymentu, a także na stworzenie wymaganego komfortu zakupów. Całość inwestycji w salon marki Mon Amie zamyka się w kwocie około 300 tys. zł.

Pomysł na markę Mon Amie powstał pod wpływem wyników badania satysfakcji polskich konsumentek. Wskazywały one na zmęczenie unifikacją kolekcji wielkopowierzchniowych sklepów, które w pogoni za nowinkami mody ignorują prawdziwe potrzeby polskich kobiet. Całości negatywnego obrazu dopełnia jakość oferowanych konstrukcji i materiałów oraz obsługa i stan przymierzalni.

Firma Pawo sp. z o.o. powstała w 2002 roku. Jej założycielem i prezesem jest Piotr Włodarczyk. Spółka specjalizuje się w produkcji odzieży męskiej w kategorii premium. Butiki Pawo to lokale średniej powierzchni 80 mkw., usytuowane przede wszystkim w centrach i galeriach handlowych. Obecnie sieć Pawo składa się z 31 salonów.