Rozpoczęto budowę parku handlowego Stop.Shop. w Świnoujściu

Stop.Shop. w Świnoujściu

Stop.Shop. w Świnoujściu

Spółka Immofinanz Group oficjalnie rozpoczęła budowę swojego już piątego parku handlowego pod marką Stop.Shop. w Polsce.

Nowy park handlowy

Projekt w Świnoujściu od strony architektonicznej będzie zdecydowanie wyróżniał się na tle pozostałych Stop.Shop.-ów, gdyż powstanie on we wpisanym do rejestru zabytków, budynku dawnej miejskiej rzeźni i masarni. Na generalnego wykonawcę tej inwestycji wybrany został Budimex, natomiast otwarcie parku handlowego przewidziane jest na wiosnę 2016 roku.

Stop.Shop. w Świnoujściu będzie posiadał łączną powierzchnię najmu na poziomie ponad 3,6 tys. mkw. i zlokalizowany zostanie przy ul. Kościuszki 15, w bezpośrednim sąsiedztwie supermarketu Kaufland. Swoim zasięgiem obejmie on ponad 70 tys. mieszkańców (przy założeniu około 30 minut czasu jazdy). Immofinanz Group zamierza zaoferować przyszłym odwiedzającym Stop.Shop. bogatą mieszankę najemców, w tym zarówno tych lokalnych, krajowych jak i międzynarodowych.

Budynek, w którym powstanie Stop.Shop. w Świnoujściu będzie wyróżniał się niekonwencjonalnością oraz oryginalnością. Zabytkowa rzeźnia z 1890 roku, bo właśnie w niej otwarty zostanie park handlowy, to obiekt, który zapisał się na kartach historii miasta. Niestety w ostatnich latach zupełnie zapomniany, stracił swoje dawne oblicze.

– Podejmujemy się ambitnego zadania przywrócenia świetności i blasku miejscu zapomnianemu. Jesteśmy przekonani, że nam się to uda i stara miejska rzeźnia, już w nieco innym charakterze, znajdzie się ponownie w centrum uwagi mieszkańców Świnoujścia – mówi Jacek Wesołowski, Country Manager Development, Immofinanz Group Poland.

– Zdecydowaliśmy się otworzyć Stop.Shop. właśnie w Świnoujściu, gdyż miasto to idealnie wpisuje się w koncepcję naszych parków handlowych. Wierzymy, że nasz obiekt doskonale uzupełni istniejącą ofertę handlową w mieście i będzie cieszył się dużą odwiedzalnością – dodał Jacek Wesołowski.

Koncepcja Stop.Shop.

Elastyczna koncepcja marki Stop.Shop. bazuje na pomyśle realizacji parków handlowych w miastach liczących od 30 tys. do 150 tys.mieszkańców. Powierzchnie pod wynajem wahają się od 3 tys. mkw. do 15 tys. mkw. Stop.Shop.-y oferują swoim gościom także przestronny parking, optymalny dostęp do sieci transportowych i wysoką funkcjonalność dzięki atrakcyjnej mieszance najemców międzynarodowych i krajowych.

Na portfel nieruchomości typu Stop.Shop. należących do Immofinanz Group aktualnie składa się 53 parków handlowych w 7 krajach. W Polsce do tej pory zostały otwarte parki handlowe Stop.Shop. w Legnicy, Mławie, Kętrzynie oraz Żarach.

Reklama

Galeria Jurajska