Salon aTab
Salon aTab

W Galerii Katowickiej otwarty został pierwszy na Śląsku sklep à Tab. Marka oferuje szeroki wybór akcesoriów, sprzętów oraz dodatków wyposażenia kuchni i jadalni.

Sklep na poziomie -1 Galerii Katowickiej zajmuje powierzchnię 219 mkw. Jest już ósmym na terenie Polski. Do końca bieżącego roku firma planuje otworzyć jeszcze około siedmiu nowych salonów stacjonarnych w kraju, rozważa również ekspansję na rynki zachodnie w kolejnych latach.

Ósmy sklep w sieci

– Marka à Tab jest dla każdego, dla kogo gotowanie z codziennej, rutynowej czynności stało się pasją i sposobem spędzania wolnego czasu. Przywiązujemy dużą wagę do tego, co i jak spożywamy, lubimy spędzać czas w kuchni, poszukiwać nowych przepisów na blogach i dzielić się z bliskimi radością, jaką daje gotowanie – mówi reprezentująca markę à Tab Magdalena Szarejko. – W naszym sklepie dostępne są wszystkie artykuły przydatne na co dzień, a także podczas urządzania domowych przyjęć czy kulinarnych eksperymentów – dodaje.

W à Tab w Galerii Katowickiej dostępne są niezbędne do urządzenia kuchni i jadalni drobne dodatki, praktyczne akcesoria, naczynia, artykuły tekstylne, dekoracje oraz sprzęt AGD. Asortyment sklepu tworzą zarówno produkty sprzedawane pod własnym brandem, jak i artykuły innych, znanych marek np. Joseph Joseph, Spiegelau, Kenwood, Mepra, Gerlach.

à Tab należy do polskiej spółki BBK SA, właściciela m.in. popularnej sieci z artykułami wyposażenia wnętrz home&you.

– Galeria Katowicka to nowoczesna i atrakcyjna lokalizacja z ciekawą ofertą zarówno handlową, jak i rozrywkową, skierowaną do całych rodzin. Atmosfera i aranżacja tego miejsca doskonale wpisują się w charakter marki à Tab, dlatego właśnie tutaj zdecydowaliśmy się otworzyć pierwszy salon na Śląsku – mówi Magdalena Szarejko.

Salon aTab
Salon aTab

Szersza oferta Galerii Katowickiej

Marka à Tab wzmacnia ofertę segmentu dla domu Galerii Katowickiej, którą tworzą także: Duka, English Home, home&you, Kuchnie Świata, Tchibo i Tescoma.

Galeria Katowicka mieści się w ścisłym centrum Katowic i jest unikalnym kompleksem komunikacyjno-komercyjnym. Powierzchnia handlowa obiektu wynosi 53 tys. mkw., na której znajduje się ponad 250 lokali i punktów handlowych. Do dyspozycji klientów został oddany dwupoziomowy podziemny parking dla 1 200 samochodów. Galeria Katowicka jest połączona bezpośrednio z dworcem kolejowym i podziemnym terminalem autobusowym komunikacji miejskiej. Posiada także 10 salowe Multikino z salą Xtreme – najnowocześniejszą w Polsce, wyposażoną w system dźwiękowy Dolby Atmos.

Inwestorami projektu są Neinver Polska, PKP SA i Meyer Bergman. Wyłącznym agentem odpowiedzialnym za najem powierzchni handlowej Galerii Katowickiej jest Cushman & Wakefield.