Nowe marki w Tarasach Zamkowych w Lublinie

Tarasy Zamkowe w Lublinie

Tarasy Zamkowe w Lublinie

Z początkiem czerwca kolejni nowi najemcy dołączyli do Tarasów Zamkowych. Modową ofertę tego najmłodszego lubelskiego centrum handlowo – rozrywkowego wzbogaciła propozycja Wittchen i Carry, natomiast asortyment wyposażenia wnętrz uzupełnił salon á Tab.

Na foodcourcie pojawiła się restauracja Corrado Italiano z włoskim menu, a od 15 czerwca najmłodsi mogą korzystać z sali zabaw Jupi Park.

Nowa oferta

Wittchen, Carry, Corrado Italiano, á Tab i Jupi Park to kolejne miejsca, które w kilka miesięcy po otwarciu Tarasów Zamkowych dołączyły do grona najemców, wzmacniając i uatrakcyjniając ofertę centrum.

Największą powierzchnię, ponad 1,5 tys. mkw. na poziomie +1, zajął salon znanej i popularnej sieci Carry.

Ofertę food court-u uatrakcyjniła restauracja Corrado Italiano, serwująca potrawy kuchni włoskiej. Wszystkie dania przygotowywane są z produktów najwyższej jakości, wybieranych z różnych zakątków Włoch. Ponadto lokal oferuje również codzienne nowe promocje.

– Dokładamy wszelkich starań, aby oferta Tarasów Zamkowych stawała się jeszcze bardziej atrakcyjna – stąd kolejni najemcy, wzbogacający usługowo – modową mapę centrum. Cały czas pracujemy też nad tym, by jak najlepiej odpowiadać na oczekiwania klientów, urozmaicając naszą propozycję w poszczególnych kategoriach. Niebawem czekają nas kolejne otwarcia – mówi Marta Drzewiecka, Center Manager Tarasów Zamkowych.

Obiekt Immofinanz Group

Tarasy Zamkowe to najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe ze 150 lokalami handlowo-usługowymi, znajdującymi się na przestrzeni 38 tys. mkw. powierzchni handlowej. Trzy poziomy parkingu podziemnego oferują ponad 1,4 tys. miejsc postojowych. Otwarcie galerii nastąpiło 4 marca 2015 roku. Budynek łączy w sobie unikalną architekturę z wysokimi standardami ekologicznymi. Tarasy Zamkowe są pierwszym centrum handlowym w Polsce, które uzyskało certyfikat BREEAM Excellent dla fazy projektowej, a dodatkowo znalazło się na tzw. „shortliście” prestiżowego konkursu BREEAM Awards 2015.

Reklama

Galeria Jurajska