Marcin Winkler i Matthias Goehler reprezentantami hybris/SAP na Omnichannel Retailing Forum

matthias gohler hybris

Obok Matthias’a Goehler’a, do prelegentów hybris/SAP dołącza Marcin Winkler, Head of Digital Marketing w Play. hybris/SAP jest partnerem strategicznym Forum.

Podczas czerwcowej edycji Omnichannel Retailing Forum Marcin Winkler przedstawi prezentację zatytułowaną: “Scoringi prawdopodobieństwa zakupu: od analityki do skuteczności działań ecommerce.” Matthias Goehler będzie mówić o strategii omnichannel zorientowanej na klienta.

Marcin Winkler

Marcin Winkler zajmuje stanowisko Head of Digital Marketing w sieci telefonii komórkowej Play, która posiada obecnie 12 milionów klientów w Polsce. Winkler prowadzi inicjatywy w obrębie całego spektrum dziedzin cyfrowego marketingu takich jak doświadczenie konsumenckie, e-commerce, rozwój aplikacji i portalu, komunikacja online, media społecznościowe oraz e-mail marketing. Wcześniej Winkler był dyrektorem OMD, jednego z najstarszych domów mediowych w Polsce, który rozpoczął działalność w 1993 roku. Winkler prowadził projekty dla klientów wielu branż, począwszy od telekomunikacyjnej, bankowej i finansowej, przez branżę samochodową, po CPG i media w Europie Centralnej i Środkowej. Winkler specjalizuje się w podnoszeniu skuteczności strategii marketingowych oraz optymalizacji ROI.

Marcin Winkler posiada stopień MBA (2011)  z University of Chicago Booth School of Business.

Matthias Goehler

Matthias Goehler, SVP, Head of Industries Customer Engagement & Commerce, hybris, będzie drugim prelegentem Omnichannel Retailing Forum 2015. Wcześniej pracował także dla SAP AG na stanowisku Product Management Multichannel. Goehler ukończył Uniwersytet w Duisburgu.

Hybris/SAP

Hybris, będący częścią SAP, jest Strategicznym Partnerem Omnichannel Retailing Forum. Firma świadczy usługi pozwalające sieciom handlowym zmierzyć się z transformacją cyfrową oferując przełomowe rozwiązania w zakresie zarządzania danymi klientów, procesów komercyjnych i portfolio produktów. Z usług firmy korzystają m.in. Aldo, Asos, Auchan, Decathlon, Deichmann, GoSport, Levi’s, L.K. Bennett, Nike, Nikkon, OBI, Palmers, Peek&Cloppenburg, Real, Spar, Target, TUI, Triumph, Vogele, Yves Rocher.

Omnichannel Retailing Forum

Omnichannel Retailing Forum to pierwsza w Polsce konferencja, która na jednej scenie zgromadzi ekspertów w dziedzinie omnichannel i praktyków zarządzania, którzy musieli zmierzyć się z wyzwaniem przeprowadzenia gruntownych zmian w swojej firmie. W Forum wezmą udział przedstawiciele ponad 100 sieci handlowych i marek. Celem konferencji jest znalezienie odpowiedzi na pytanie jak skutecznie przejść od modelu handlu tradycyjnego do modelu omnichannel. Forum odbędzie się 23 czerwca 2015 roku na stadionie warszawskiej Legii.

Tagi:,

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016