Atrium Targówek
Atrium Targówek

W warszawskim centrum handlowym Atrium Targówek 20 czerwca br. nastąpi otwarcie salonu włoskiej marki Kiko Milano, która produkuje profesjonalne kosmetyki.

Nowy najemca zajmie powierzchnię blisko 100 mkw.

Firma Kiko Milano rozwija swoją sieć wyłącznie w oparciu o otwarcia salonów własnych. Marka nie umożliwia współpracy na zasadach franczyzy. Firma posiada swoje salony w większości państw Europy Zachodniej, ale także USA. Najwięcej salonów sieci znajduje się we Włoszech – ponad 300 sklepów. Ponad 120 salonów marki mieści się w Hiszpanii, ponad 100 – we Francji, prawie 40 – w Niemczech i 20 – w Portugalii. Firma posiada też po kilka sklepów w Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Austrii oraz w USA.

Polska jest pierwszym krajem części Europy Środkowej-Wschodniej, w którym firma Kiko S.r.l. otworzyła swój monobrandowy sklep. Poza salonami regularnymi marki, spółka otwiera także salony outletowe Kiko, które mieszczą się między innymi w obiektach handlowych we Włoszech.

Atrium Targówek jest największym obiektem rozrywkowo-handlowym prawobrzeżnej Warszawy. Zajmuje ponad 52 tys. mkw. powierzchni handlowej. W zasięgu oddziaływania galerii znajduje się ponad 2 mln mieszkańców Warszawy i okolicznych miejscowości.

Oferta centrum to 135 sklepów i lokali usługowych, w tym m.in.: hipermarket Carrefour, salon RTV Euro AGD i 12-salowe Multikino. Wśród głównych najemców centrum znajdują się takie marki, jak: H&M, Zara, Smyk, Aldo, Apart, Reserved, Calzedonia, Duka, Empik, Ecco, Monnari, Promod, Ryłko, Stradivarius, Triumph, Tatuum, Cropp, Douglas, Gino Rossi, Hebe, Home&You, Mohito, Carry, Sephora, Ochnik, Okaidi, CCC, Centro, Paris Optique, Rossmann, Camaieu, Marks&Spencer, Próchnik, Vistula, Yes. Dla klientów Atrium Targówek przeznaczono blisko 1,8 tys. miejsc parkingowych.