the pass covent garden

Nowa aplikacja The Pass prezentuje klientom, robiącym zakupy w prestiżowej londyńskiej dzielnicy Covent Garden, najlepsze oferty z lokalnych sklepów.

Aplikacja The Pass została stworzona przez władze Covent Garden. Dla subskrybentów, oferuje oferty specjalne, informacje o ekskluzywnych usługach, nagrodach, nowych dostawach sklepowych i otwarciach, oraz wydarzeniach kulturalnych. W aplikacji znajduje się także mapa, która ma na celu pomoc w znajdowaniu ofert. Aby otrzymać zniżki lub mieć dostęp do ofert specjalnych, aplikacja korzysta z kodów QR.

The Pass

“Spędziliśmy wiele miesięcy, by opracować aplikację The Pass. Chcieliśmy w ten sposób dostarczyć odwiedzającym Covent Garden wartościowe informacje, pozwalające im w całości wykorzystać potencjał Covent Garden. Nowa technologia pozwala na śledzenie ulubionych ofert klientów, dzięki czemu retailerzy mogą dowiedzieć się, w jaki sposób robią zakupy i spędzają wolny czas osoby, odwiedzające dzielnicę Covent Garden.”

„Zaangażowaliśmy do projektu najlepsze marki, obecne w dzielnicy. Wciąż nawiązujemy współpracę z nowymi firmami. W aplikacji The Pass umieściliśmy oferty eksluzywne. Mieszkańcy Londynu nie znajdą podobnych propozycji zakupowych, promocji i korzyści w żadnym innym sklepie w stolicy” – powiedział Beverley Churchill, Creative Director Capital and Counties Properties PLC (Capco) Covent Garden. Grupa Capco jest odpowiedzialna za zarządzanie blisko 90 tys. mkw przestrzeni tej popularnej dzielnicy zakupowej i rozrywkowej.

Nowatorskie koncepcje

W The Pass obecne są zarówno światowe jaki i lokalne marki takie jak Dior, Clinique, Aveda, Penhaligon, Galeria Melissa, Oliver Sweeney. Swoje oferty przedstawiają restauracje jak Laduree, Joe Allen czy Lima Floral.

The Pass jest najnowszą innowacją wprowadzoną dla retailerów, pragnących promować swoje produkty lub usługi w Covent Garden. Stała się szczególnie użyteczna dla marek, wprowadzających najnowsze pomysły sprzedażowe. W 2014 roku Marc Jacobs otworzył Tweet shop, interesujący koncept sprzedażowy na Piazza w Covent Garden. Sklep umożliwiał klientom wykorzystywanie tweetów jako waluty, którą można było wymieniać na markowe produkty. Innym projektem promowanym w The Pass był projekt Clinique “Great Skin Lab,” dostępny wyłącznie dla klientów londyńskiej dzielnicy.