omnichannel retailing forum

Omnichannel Retailing Forum 2015 odbędzie się już jutro. Będzie to niepowtarzalna okazja do spotkania 100 przedstawicieli zarządów sieci handlowych, obecnych na polskim i międzynarodowym rynku, oraz wymiany doświadczeń w zakresie sprzedaży w modelu omnichannel.

W Forum wezmą udział reprezentanci między innymi takich brandów jak: Zara, Ikea, Saturn, Komputronik, Sephora, Douglas, Deichmann, CCC, Kazar, Alma Market, L’Oreal Polska, Decathlon, Go Sport, Gino Rossi, Ruch, Leroy Merlin, JYSK, Komfort, Big Star, North Fish, Triumph, Solar, Tchibo oraz wielu innych. Pełna lista sieci handlowych obecnych na ORF 2015 znajduje się tutaj.

Celem konferencji jest znalezienie odpowiedzi na pytanie, jak skutecznie przejść od modelu handlu tradycyjnego do modelu omnichannel. Partnerem strategicznym Forum jest SAP/hybris, lider nowoczesnych rozwiązań technologicznych dla handlu omnichannel. Partnerami Forum są również Niemiecka i Brytyjska Rada Centrów Handlowych.

Okazja do wymiany doświadczeń

“Chyba nikt nie ma wątpliwości, że czekają nas gruntowne zmiany modelu zarządzania. Udział w Forum to dla mnie szansa na spotkanie z praktykami wdrażania strategii omnichannel” – przyznaje Michał Ostaszewski, odpowiedzialny za omnichannelową transformację w Ikea Polska.

“Często kreatywne podejście w jednym biznesie inspiruje do stworzenia nowych rozwiązań przeniesionych na własne warunki biznesowe, dlatego wymianę doświadczeń i zapoznanie się ze specyfiką i wyzwaniami w innych branżach podczas wydarzeń takich jak Omnichannel Retailing Forum uważamy za cenne i wartościowe” – mówi Jakub Jasiński, E-commerce Local Leader w Sephora.

Tę opinię podziela wielu innych uczestników Forum, m.in. Jakub Gierszyński, E-commerce Manager w Decathlon. “Na forum chcemy przede wszystkim poznać doświadczenia innych organizacji, które również przechodzą zmiany w strategii omnichannel. Będzie możliwość rozmowy z osobami bezpośrednio nadzorującymi te procesy w firmach” – tłumaczy Gierszyński.

Omnichannel Retailing Forum

23 czerwca na stadionie warszawskiej Legii przedstawiciele sieci handlowych spotkają się z liderami nowych technologii dla handlu. Oprócz SAP/Hybris są to między innymi arvato Polska, DHL, Divante, DPD Polska, e-point, Cursor, Call Center Inter Galactica, Fast White Cat, I-systems, Laurens Coster oraz Wincor Nixdorf.