mennica monety divante ecommerce

Divante, specjalizujące się w rozwiązaniach z obszaru e-biznesu, zrealizowało kompleksowy projekt e-commerce dla Mennicy Wrocławskiej. Firma Divante jest wystawcą Omnichannel Retailing Forum.

Współpraca objęła zaprojektowanie oraz wdrożenie serwisu, zbudowanego na bazie technologii Magento. Obecnie Divante odpowiada za obsługę, utrzymanie i rozwój platformy klienta.

Serwis skrojony na potrzeby m-commerce

Nowy serwis Mennicy Wrocławskiej wyróżnia się nowoczesnym i przejrzystym layoutem, zaprojektowanym w technice Responsive Web Design. Platforma została wyposażona w dedykowane funkcjonalności, m.in. promocje katalogowe i koszykowe, reguły up-sellingu, cross-sellingu i powiązań produktowych. Serwis został zintegrowany z systemem ERP.

“Naszym celem było stworzenie prestiżowego miejsca sprzedaży złota i srebra inwestycyjnego w Internecie, do współpracy przy tym projekcie poszukiwaliśmy więc firmy posiadającej odpowiednią wiedzę i zaplecze. O wyborze oferty Divante zdecydowało przede wszystkim doświadczenie spółki przy dużych realizacjach i dostęp do czołowych specjalistów w branży” – tłumaczy Maciej Zych, Kierownik Działu Marketingu Mennicy Wrocławskiej.

divante Mennica Wroclawska ecommerce

Realizację projektu dla Mennicy Polskiej Divante rozpoczęło od analizy przedwdrożeniowej, obejmującej techniczny i funkcjonalny obszar serwisu.

“Analiza pozwoliła nam na dokładne określenie potrzeb klienta. Dzięki temu zastosowaliśmy narzędzia, które wspierają efektywność biznesową platformy i zwiększają komfort korzystania z serwisu przez użytkowników. Całość prac przebiegała w ścisłej współpracy z działem marketingu Mennicy Wrocławskiej” – powiedział Marek Górecki, Sales Director Divante.

Technologia Magento

Prace związane z wdrożeniem technologii Magento, integracjami i dedykowanymi funkcjonalnościami aplikacji zostały zrealizowane w metodologii SCRUM. Projekt został w pełni zautomatyzowany dzięki wykorzystaniu chef i maszyn wirtualnych. Specjaliści z Divante odpowiadali także za szkolenie administratorów systemu z zakresu obsługi i zarządzania platformą.

Obecnie serwis jest rozwijany pod kątem nowych funkcjonalności. Mennica Wrocławska powierzyła Divante również administrowanie serwerami oraz 24-godzinny monitoring ciągłości funkcjonowania platformy.

Mennica Wrocławska to jeden z największych dealerów złota i srebra inwestycyjnego w Polsce, jest częścią Grupy Goldenmark, lidera krajowego rynku złota. Współpracuje z największymi bankami, takimi jak Deutsche Bank, mBank, czy z siecią Banków Spółdzielczych. Z marką Mennicy Wrocławskiej związane są również m.in. takie serwisy sprzedażowe jak: Bulioner.pl, skupzlota24.pl i GoldenFashion.pl.

Divante specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu rozwiązań IT wspierających rozwój i optymalizację nowych kanałów sprzedaży. Spółka pracuje dla sklepów internetowych, producentów, dystrybutorów i sieci handlowych. Wdraża rozwiązania e-commerce, integruje systemy, projektuje i realizuje działania marketingowe. Od marca 2015 Divante wchodzi w skład grupy kapitałowej Tell, która jest jednym z wiodących podmiotów w outsourcingu sprzedaży w Polsce.