4takeit rachunki ecommerce

Instalujemy aplikację, robimy zdjęcie paragonu i otrzymujemy punkty wymieniane na nagrody – w oparciu o ten prosty mechanizm funkcjonowała będzie platforma 2Take.it, czyli nowy system lojalnościowy. Wszystko to bez dodatkowego sprzętu, kart, czy wysiłku ze strony klienta i sprzedawcy. System ruszy już pod koniec tych wakacji.

Technologia wykorzystania zdjęć paragonów w systemie lojalnościowym jest całkowicie nowym podejściem do tematu.

“Złożyliśmy w tej sprawie wniosek o nadanie patentu, który już chroni pomysł we wszystkich krajach świata” opowiada Krystian Dylewski z 2Take.it.

Promocja w social mediach

Użycie zdjęć paragonów ułatwi życie nie tylko klientom, lecz również właścicielom sklepów i firm usługowych. Ci ostatni nie będą musieli kupować dodatkowych terminali, czy zajmować się ich obsługą.

Oferta 2take.it będzie swoistym połączeniem świata wirtualnego z tym realnym. System działa na zasadzie customer engagement – angażuje klienta w działania na rzecz marki. Konsument będzie zdobywał punkty nie tylko za zakup produktu lub usługi, lecz również za zaangażowanie w rozpowszechnianie informacji o sprzedawcy: promowanie w social media (np. polubienia, dzielenie się wpisami, zapraszanie znajomych), linkowanie na forach, blogach, odpowiadanie w ankietach, udział w konkursach, komentowanie pod treściami zamieszczonymi w sieci itd.

wynagradzamy

Platforma 2Take.it jest rozwijana przez Krystiana Dylewskiego, który od przeszło 10 lat zajmuje się tworzeniem systemów wspomagających efektywność marketingu (Business Intelligence, BigData, Data Mining) oraz Adama Domańskiego, posiadającego doświadczenie w sektorze finansowym i ubezpieczeniowym. Zajmował się zarządzaniem sferą zakupów i nieruchomości. Jest absolwentem studiów Executive MBA, w przeszłości związanym z takimi firmami, jak Grupa Credit Suisse, Warta/Kredyt Bank czy mBank.

Zautomatyzowany marketing lojalnościowy

Twórcy zachwalają możliwości, jakie platforma daje agencjom kreatywnym: reklamowym, marketingowym, PR– owym. „Zautomatyzowanie i uproszczenie marketingu lojalnościowego i wirusowego jest marzeniem wszystkich specjalistów naszej branży” – zauważa Krystian Dylewski.

Oferta 2Take.it wyróżnia się na tle innych programów lojalnościowych. Wiele systemów wymaga zarejestrowania się przez internet i noszenia przy sobie karty – fizycznego dowodu przynależności do programu. W przypadku zapowiadanej na jesień oferty Visa, klient chcący skorzystać ze zniżek będzie musiał zgłosić do systemu swoją kartę płatniczą. Nie każdy ma czas i ochotę na wypełnianie formularzy internetowych. Ponadto liczba adresatów programu jest ograniczona jedynie do posiadaczy kart z logiem Visy.

System lojalnościowy MasterCard jeszcze bardziej zawęża grupę potencjalnych beneficjentów wyłącznie do klientów prestiżowych. Chcąc zaś zbierać punkty w ramach oferty Freebee, konsumenci muszą nosić przy sobie plastikową kartę, których i tak mają sporo w swoich portfelach. Program wymaga dodatkowych działań również ze strony sprzedawcy. Do nabijania punktów potrzebny jest specjalny tablet. Program Payback nastawiony jest przede wszystkim na współpracę z dużymi sieciami. Na jego tle 2Take.it otwiera się również na mniejsze podmioty: restauracje, kawiarnie, niewielkie sklepy.