Już dziś rozpoczyna się Omnichannel Retailing Forum 2015 – konferencja, która zgromadzi na jednej scenie ekspertów w dziedzinie omnichannel oraz praktyków zarządzania.

Forum jest także niepowtarzalną okazją do spotkania przedstawicieli zarządów ponad 100 sieci handlowych obecnych na polskim i międzynarodowym rynku, oraz wymiany doświadczeń w zakresie funkcjonowania w modelu omnichannel.

Wśród uczestników Forum znalazły się takie marki jak: Zara, Ikea, Saturn, Komputronik, Sephora, Douglas, Deichmann, CCC, Kazar, Alma Market, L’Oreal Polska, Decathlon, Go Sport, Gino Rossi, Ruch, Leroy Merlin, JYSK, Komfort, Big Star, North Fish, Triumph, Solar, Tchibo oraz wielu innych. Pełna lista sieci handlowych obecnych na ORF 2015 znajduje się tutaj.

„Na Forum chciałbym przedyskutować kwestię tego, jak sieci detaliczne dostosowują swoje podejście do klienta; jak rozwijają strategię na urządzenia mobilne, swoje sklepy online czy sklepy stacjonarne. W Polsce Metro Properties skutecznie zarządza licznymi centrami M1. Forum z pewnością pomoże nam w kontakcie ze społecznością sieci detalicznych zarówno w waszym kraju, jak i na scenie międzynarodowej” – mówi Oliver Breiden, dyrektor Program Office w Metro Properties/Metro Group.

Łukasz Zembowicz, dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży, DPD Polska, dodaje: „Jako firma kurierska wspieramy logistycznie zarówno tradycyjne placówki i całe sieci handlowe, jak również firmy z segmentu e-commerce. Pełne dostosowywanie naszych usług do zmieniających się potrzeb odbiorców wymaga aktywnego i bliskiego kontaktu z obecnymi oraz potencjalnymi klientami. Spotkanie na Forum Omnichannel Retailing daje nam taką możliwość.”

Kluczowi prelegenci

„Jest dla nas, organizatorów Forum, szczególnym zaszczytem i powodem do satysfakcji fakt, że wśród prelegentów jest Matthias Klein, prezes zarządu sieci Orsay. Gdy kilka tygodni temu poznał on wstępny program konferencji, podjął decyzję o zmianie ustalonego już kalendarza i przyjeździe do Warszawy. Co więcej: przedstawi on osobiście case study swojej sieci” – podkreśla mówi Radosław Rybiński, dyrektor zarządzający ORF 2015.

Ponadto, będzie można usłyszeć wystąpienia Chrisa Jamesa, wiceprezesa Oracle Retail EMEA&I, Matthiasa Göhlera, wiceprezesa SAP/hybris, czy Jamesa Lovella, European Retail Solutions Executive w IBM United Kingdom Ltd. Uczestnicy ORF 2015 będą mogli korzystać z mobilnej aplikacji Evigo Event app, która pozwoli umawiać się na spotkania, zamieszczać posty, zdjęcia i komentarze.

Dziś o godzinie 7:30 rozpocznie się rejestracja na ORF 2015, a o godzinie 9:00 zapraszamy na pierwszą prelekcję Leifa Krägenaua, wieloletniego eksperta zajmującego się w firmie GFK Geomarketing rynkiem nieruchomości komercyjnych. Krägenau będzie analizował rynek omnichannel w Niemczech, przekonując w jaki sposób zastosowane tam wdrożenia mogą stać się dobrym rozwiązaniem na rynku polskim.

Partnerem strategicznym Forum jest SAP/hybris, lider nowoczesnych rozwiązań technologicznych dla handlu omnichannel. Partnerami Forum są również Niemiecka i Brytyjska Rada Centrów Handlowych. Konferencja odbywa się na Stadionie Legii Warszawa.