omnichannel retailing forum grafika

W ramach Omnichannel Retailing Forum rozpoczynają się 15-minutowe prezentacje wystawców. Na Project Stage swoją wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami ORF podzielą się przedstawiciele firm Fast White Cat, CCIG, Laurens Coster, Divante, i-systems, DHL, Arvato, Wincor Nixdorf, oraz e-point. Pierwsze prezentacje rozpoczną się o 11.

Podczas Project Flash wszyscy uczestnicy Omnichannel Retailing Forum będą mogli zapoznać się z najnowszymi trendami sprzedaży w modelu omnichannel, konkretnymi case studies, a także ofertą wystawców skierowaną do przedstawicieli sieci handlowych, które zamierzają rozwijać sprzedaż wielokanałową.

Project Flash

Pierwsza prezentacja rozpocznie się już o godzinie 11 na Project Stage. Cezary Kożon z firmy Fast White Cat, CCIG, Laurens Coster opowie o tym, “co zrobić, by online służył offline’owi?”. Następnie wystąpi Tomasz Karwatka z firmy Divante, który przedstawi “największe bariery we wdrażaniu Omnichannel: analiza za i przeciw”. Kolejne prezentacje rozpoczną się po godzinie 13.30:

  • i-systems: System OmniChannel w B2B – Case Studies (Higma-Service) oraz System OmniChannel w B2C – Case Studies (Monnari, BigStar)
  • DHL: DHL Parcel – rozwiązania dla e-commerce
  • Arvato: Outsourcing logistyki kluczem do sukcesu e-commerce
  • Wincor Nixdorf: Podróż klienta w czterech wymiarach
  • e-point: Jedna Europa, setki problemów – wdrożenie pan-europejskiego systemu e-commerce
  • Fast White Cat, CCIG, Laurens Coster: Innowacyjne kanały komunikacji w modelu biznesowym omnichannel.
  • Divante: Deklaracje w logistyce: wpływ na decyzje zakupowe

Omnichannel Retailing Forum

Omnichannel Retailing Forum 2015 jest niepowtarzalną okazją do spotkania 100 przedstawicieli zarządów sieci handlowych, obecnych na polskim i międzynarodowym rynku, oraz wymiany doświadczeń w zakresie sprzedaży w modelu omnichannel.

W Forum biorą udział reprezentanci między innymi takich brandów jak: Zara, Ikea, Saturn, Komputronik, Sephora, Douglas, Deichmann, CCC, Kazar, Alma Market, L’Oreal Polska, Decathlon, Go Sport, Gino Rossi, Ruch, Leroy Merlin, JYSK, Komfort, Big Star, North Fish, Triumph, Solar, Tchibo oraz wielu innych. Pełna lista sieci handlowych obecnych na ORF 2015 znajduje się tutaj.

Celem konferencji jest znalezienie odpowiedzi na pytanie, jak skutecznie przejść od modelu handlu tradycyjnego do modelu omnichannel. Partnerem strategicznym Forum jest SAP/hybris, lider nowoczesnych rozwiązań technologicznych dla handlu omnichannel. Partnerami Forum są również Niemiecka i Brytyjska Rada Centrów Handlowych.