Kolekcja 4F
Kolekcja 4F

Oferta sportowa

– Polacy są rekordzistami w kategorii czasu spędzanego przed telewizorem. Statystyczny Polak na tę rozrywkę przeznacza ponad cztery godziny w czasie doby, podczas gdy w Niemczech jest to 3,5 h, a w Finlandii 2,5 h. Widać jednak także, że coraz więcej Polaków wstaje z kanap i zamienia swoje zainteresowanie sportem z biernego na czynne. Moda na uprawianie sportu i trend na bieganie coraz szerzej rozpowszechnia się w Polsce. Widok biegających osób stał się już normą. To oczywiście przekłada się na zainteresowanie odzieżą i akcesoriami sportowymi. Takiego zainteresowania aktywnością fizyczną w Polsce nie było. Sport staje się dla wielu osób istotnym elementem stylu życia – mówi Małgorzata Gabryś, dyrektor ds. inwestycji i rozwoju marki 4F.

Polacy nie tylko częściej uprawiają sport, ale robią to również bardziej profesjonalnie. Już nie zakładają starych i znoszonych trampek i idą biegać, ale wybierają akcesoria sportowe dedykowane konkretnym dyscyplinom i własnym celom sportowym.

– W odpowiedzi na coraz większe wymagania naszych klientów, zdecydowaliśmy się na powiększenie naszego sklepu w Galerii Cuprum i poszerzenie naszej oferty. Widzimy, że lubinianie są coraz bardziej aktywni i postanowiliśmy dotrzymać im kroku – dodaje Małgorzata Gabryś z 4F.

Nowy wystrój salonu

Nowy sklep marki znajduje się prawie w tym samym miejscu co poprzednio, na poziomie drugim. Za to dużej zmianie uległo wnętrze sklepu. Oprócz większej przestrzeni i poszerzenia asortymentu, klientów zachwyci także nowa wizualizacja lokalu, który jest teraz jaśniejszy i bardziej doświetlony, co przekłada się na lepsze warunki ekspozycji. A dzięki większej powierzchni udało się również podnieść komfort robienia zakupów i mierzenia ubrań. Nowy obiekt został wykreowany zgodnie z najnowszymi trendami projektowania sklepów sportowych w Polsce.
Działania marki z uznaniem przyjęli klienci. – Niezaprzeczalnie widać rosnące obroty i co najważniejsze: zadowolenie klientów i pracowników – podsumowuje Małgorzata Gabryś.

Wielofunkcyjne centrum handlowo-rozrywkowe Cuprum Arena jest pierwszym obiektem handlowym o takiej wielkości nie tylko w Lubinie, ale w całym regionie Zagłębia Miedziowego. Na ponad 34 tys. mkw. powierzchni handlowej znajduje się 130 sklepów i punktów usługowych.