twenga marketing reklama online

Twenga wprowadza zaawansowane rozwiązanie do zarządzania kampaniami Google Zakupy.

Rozwiązanie powstało dla sprzedawców internetowych w celu automatyzacji optymalizowania feedów produktowych, targetingu i zarządzania stawkami kampanii Zakupów Google.

Nowe rozwiązanie searchmarketingowe

Twenga, wiodący ekspert w zakresie reklamy internetowej wprowadza nowe rozwiązanie searchmarketingowe o nazwie Smart FEED, dostępne już teraz w całej Europie. To innowacyjne narzędzie pozwoli e-sprzedawcom zwiększyć efektywność ich kampanii reklamowych w Zakupach Google, które stanowią coraz ważniejszy kanał w handlu internetowym.

Wybór słów kluczowych, produktów, zdjęć, tytułów kampanii i poziomów stawek to czynniki, które mogą mieć ogromny wpływ na skuteczność kampanii Google Zakupy. Rozwiązanie Smart FEED daje sprzedawcom kontrolę nad tymi złożonymi czynnikami, by zwiększyć przychody i zyskowność. Rozwiązanie oparte jest na złożonych algorytmach, które łączą scoring produktów danego sprzedawcy z profilem klienta. Narzędzie do estymacji konwersji opracowane przez Twenga wykorzystuje te dane, aby dokładnie przewidzieć intencję zakupu danego użytkownika.
Smart FEED wykorzystuje następujące technologie:

 Optymalizacja feedu: Smart FEED na bieżąco dopasowuje katalog produktowy modyfikując
tytuły i automatycznie wybierając najlepsze zdjęcia, aby zmaksymalizować widoczność
i współczynnik klikalności.
 Dokładność: Stawki są dokładnie określane dla każdego produktu w zależności od celów
COS i ROI sprzedawcy.
 Responsywność: Rozwiązanie dopasowuje stawki co 30 minut, aby śledzić zmiany
w zachowaniach kupujących i dostępności produktów.
 Oszczędność czasu: Rozwiązanie automatycznie zarządza negatywnymi słowami
kluczowymi i wyklucza produkty nie dające rezultatów.
 Targeting: Listy remarketingowe dla reklam w wyszukiwarce (RLSA) są tworzone
automatycznie, aby dotrzeć do najbardziej zaangażowanych internautów.
 Analiza: tracking (Google) AdWords dopełniany jest przez system Smart TRACKING, który
wykrywa słabe sygnały – takie jak wyświetlanie stron produktów czy dodawanie produktów
do koszyka – aby zwiększyć skuteczność.

Automatyczna optymalizacja kampanii

Smart FEED poprawia skuteczność kampanii poprzez automatyczną optymalizację jej ustawień.
Klienci, którzy testowali wersję beta tego rozwiązania od marca 2015 roku zauważyli znaczny
wzrost ilości ruchu wraz z około 50-procentowym wzrostem zyskowności.

„W czasach, kiedy w pozyskiwaniu publiczności jest coraz więcej konkurencji, Zakupy Google
stanowią ważny kanał w e-commerce, choć nadal są wyzwaniem dla wielu sprzedawców” –
wyjaśnia Bastien Duclaux, współzałożyciel i CEO w Twenga. „Dzięki naszym nowym technologiom
dla SEM, możemy dziś zaproponować potężne narzędzie, które skupia się na ROI, a wiemy, że to
ważny czynnik dla naszych klientów”.

Twenga proponuje zaawansowane rozwiązania do pozyskiwania klientów na największych
internetowych rynkach reklamowych. Sprzedawcy znacznie poprawiają dzięki nim ROI swoich
wydatków reklamowych. Firma powstała w 2006 roku, obecnie zatrudnia ponad 150 osób we
Francji, Niemczech i Wielkiej Brytanii oraz ma ponad 4000 klientów w 15 państwach.