Aplikacja Centrum Posnania
Aplikacja Centrum Posnania

Posnania uruchomiła aplikację mobilną, dzięki której poznaniacy będą mogli na bieżąco śledzić najważniejsze wydarzenia kulturalno-rozrywkowe w ich mieście.

Aplikacja mobilna Posnania powstała specjalnie z myślą o poznaniakach i mieszkańcach Wielkopolski. Jest przeznaczona dla posiadaczy smartfonów i tabletów, którzy chcą mieć pewność, że ich uwadze nie umkną informacje o najważniejszych imprezach i wydarzeniach kulturalnych odbywających się w Poznaniu.

Personalizacja powiadomień

Aplikacja jest codziennie aktualizowana i umożliwia personalizację otrzymywanych powiadomień pod kątem własnych preferencji i zainteresowań. Intuicyjny interfejs zapewnia łatwą nawigację i zarządzanie indywidualnym kalendarzem wydarzeń według zdefiniowanych kategorii np.: koncerty, teatry, wystawy, imprezy, film, sport. Co więcej, dzięki usłudze GPS i współpracy z aplikacjami mapowymi, aplikacja Posnania poinformuje użytkownika jaka odległości dzieli go od miejsca danego wydarzenia i wyznaczy najszybszą trasę dotarcia do celu.

– Aplikacja Posnania to kwintesencja naszego podejścia do wykorzystania w praktyce nowych technologii. A to wszystko w jednym celu – by zapewnić jak największy komfort użytkownikom i zaoferować maksimum wartości dodanej. Taka będzie również Posnania po jej otwarciu – komentuje Lidia Deja, marketing i PR manager w Apsys Polska SA.

Decyzja o uruchomieniu aplikacji jeszcze przed otwarciem centrum wiążę się z chęcią właściwego spozycjonowania Posnanii. Z jednej strony nie jest to centrum tradycyjnie handlowe, ale typu mixed use, czyli oprócz zakupów także niemała dawka rekreacji i rozrywki.

– Z drugiej strony podkreślamy, że Posnania będzie miejscem nie tylko otwartym na aktywności, ale też na nowości i innowacje. Technologie będą grały ważną rolę w ofercie usługowej i obsłudze klienta. Klienci Posnanii będą mogli np. korzystać z technologii beaconów informujących o specjalnych zindywidualizowanych ofertach promocyjnych – dodaje Lidia Deja.

Technologia wirtualnej rzeczywistości

Centrum Posnania jest pierwszym na świecie centrum handlowym w całości zaprezentowanym w technologii wirtualnej rzeczywistości i stanie się jednym z najbardziej innowacyjnych obiektów w Polsce.

Posnania będzie wykorzystywać nowoczesne kanały komunikacji z klientami, w tym m.in. multimedialną „Tweet Wall”, stronę internetową zintegrowaną z mediami społecznościowymi i rozwiązania mobilne.

Aplikację mobilną Posnania można bezpłatnie pobrać ze sklepu Google Play oraz na oficjalnej stronie Centrum Posnania: https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.posnania.events lub www.posnania.eu

Centrum Posnania zaoferuje 100 tys. mkw. powierzchni najmu, na której znajdzie się m.in. kino, fitness klub i basen. Zróżnicowanie i kompleksowość oferty zapewni około 300 najemców. Pod jednym dachem znajdzie się 40 wielko i średnio powierzchniowych sklepów, 220 butików, 40 restauracji i kawiarni. Przestrzeń handlowa będzie uporządkowana w strefach: moda, sport, akcesoria, hipermarket i wyposażenie domu, gastronomia, rozrywka i rekreacja, usługi.

Klienci otrzymają do dyspozycji darmową sieć WiFi, TwittWall, cyfrowe mapy, możliwość płatności mobilnych, dedykowaną aplikację. Posnania to także pakiet usług dodanych – m.in. stylista, dostawa do domu, miejsce zabaw i opieki nad dziećmi, a także usługi concierge.

Warty ponad 1,2 mld zł projekt zostanie otwarty jesienią 2016.