Nowe kierunki rozwoju Millenium Hall

Millenium Hall

Millenium Hall

Otwarcie pierwszego regionalnego Centrum Kulturalno-Handlowego Millenium Hall w Rzeszowie nastąpiło w 2011 roku. Millenium Hall było pionierem na rynku wielkopowierzchniowych centrów handlowych w województwie podkarpackim, wprowadzając na rynek takie marki globalnych gigantów jak np. grupa Inditex, reprezentowana przez sklepy Zara, Massimo Dutti, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius oraz marki Premium, jak Liu Jo, Marella, Max Mara. Trend wprowadzania światowych marek kontynuowany jest do dzisiaj, o czym świadczy pojawienie się w centrum jedynego na Podkarpaciu sklepu Guess, multi brandów May Way Concept Store i TK Maxx.

Oferta dopasowana do lokalnego rynku

Rynek powierzchni komercyjnych przez minione 4 lata przechodził intensywne transformacje, zmieniały się także oczekiwania klientów. Zarząd Millenium Hall elastycznie reaguje na te zmiany, dopasowując ofertę centrum pod indywidualne potrzeby lokalnego rynku, z uwzględnieniem trendów globalnych.

Rok 2015 przyniósł pozytywne zmiany dotyczące oferty Millenium Hall. Dynamiczny rozwój centrum i utrzymujący się na wysokim poziomie footfall przełożył się na powiększenie powierzchni lokali najemców, reprezentujących branżę odzieżową i sportową. Swoje sklepy powiększył m.in. Nike, Art Fight i Perfect Body Center. Ciesząca się dużą popularnością strefa sportowa, reprezentowana przez topowe marki, została poszerzona o nową markę sieciową, której do tej pory w Rzeszowie brakowało, czyli SportsDirect.com. Jest to największa sieć sklepów sportowych w Wielkiej Brytanii.

Od początku 2015 roku zostało podpisanych kilkanaście nowych umów najmu, zgodnie z przyjętą strategią tenant mix, czyli doboru spójnej i kompletnej oferty handlowo-usługowej.

– Konsekwentnie dywersyfikujemy ofertę. Chcemy, aby każdą branżę dostępną w Millenium Hall reprezentowały najlepsze marki. Naszym celem jest stworzenie optymalnego zestawu najemców, odpowiadającego potrzebom klientów. Stawiamy na jakość i najwyższy poziom oferty handlowej i usługowej – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Tomasz Tyczyński, dyrektor zarządzający.

Moda i rozrywka w Millenium Hall

W procesie rekomercjalizacji Millenium Hall stawia nie tylko na znane, sieciowe marki, jak np. biuro podróży Rainbow Tours, Time Trend czy Media Expert, ale również na nowe marki, które uzupełniają i uaktualniają dotychczasową ofertę. W ostatnim kwartale do grona najemców dołączył m.in. sklep Kreatywne Maluchy, oferujący zabawki, które zapewniają rozwój manualny i motoryczny dzieci poprzez kreatywną zabawę, a także nowość nie tylko na Podkarpaciu, ale w całej Polsce – firma Konopna Farmacja z szeroką gamą wysokiej jakości sprawdzonych produktów z profesjonalnie przygotowanych odmian konopi, bez zawartości substancji psychoaktywnych.

W pierwszym półroczu 2015r. butiki w Millenium Hall otworzyły młode polskie marki modowe: By o La la!, Lena Largo oraz producent mody męskiej Haisenberg. Obecność młodych polskich projektantów oferujących autorskie kolekcje jest magnesem przyciągających do Centrum młodych klientów.

W czerwcu w Millenium Hall zadebiutowała nowa marka sieci BBK – aTab, która oferuje szeroki wybór akcesoriów, sprzętów oraz dodatków wyposażenia kuchni i jadalni. Jest to pierwszy sklep tej marki na Podkarpaciu. Poszukiwany przez klientów asortyment wyposażenia wnętrz w przyszłości będzie uzupełniany o kolejne marki.

Millenium Hall doskonale wpisuje się w trend przestrzeni przyjaznej rodzinom z dziećmi, w której możliwe jest nie tylko zrobienie zakupów, ale także spędzenie czasu korzystając z oferty rozrywkowej oraz licznych eventów. Co za tym idzie, oferta skierowana dla rodzin, kobiet w ciąży i dzieci zostanie wzmocniona. W Millenium Hall powstaje tzw. strefa rodziny – komfortowa i bezpieczna przestrzeń, skupiająca firmy z asortymentem dla dzieci i młodych mam oraz punkty usługowe z sektora health & beauty. W tej strefie dzieci będą mogły spędzić czas na zabawie pod opieką animatorów, co pozwoli rodzicom na spokojne i komfortowe zrobienie zakupów. Korzystając z najnowocześniejszej technologii, w strefie zabaw dla dzieci znajdą się interaktywne gry i animacje zaprogramowane, by reagować na ruch dzieci. Strefa rodziny będzie uzupełnieniem kompleksowej oferty dla całych rodzin.

Strategia rozwoju Millenium Hall

Dopełnieniem wszechstronnej oferty Millenium Hall jest Centrum Medyczne Lux Med, otwarte w kwietniu 2015 roku. Grupa Lux Med jest liderem rynku prywatnych usług medycznych w Polsce oraz częścią uznanej międzynarodowej organizacji Bupa, obsługującej 22 mln klientów w ponad 190 krajach. Centrum czynne jest przez cały tydzień. Do dyspozycji pacjentów są lekarze 20 specjalizacji oraz badania diagnostyczne. Klienci Millenium Hall w razie nagłego przypadku mogą na miejscu skorzystać z pomocy lekarskiej udzielanej przez specjalistów Lux Med. Dzięki temu Millenium Hall znajduje się w gronie najbezpieczniejszych centrów handlowych w Polsce.

Udana rekomercjalizacja to, jak podkreśla zarząd obiektu, efekt stałej obserwacji trendów branży retail i konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju Millenium Hall.

Reklama

Galeria Jurajska