Ponad milion złotych na rozwój sieci FunFotos

Fotobudka FunFotos

Fotobudka FunFotos

FunFotos – lider na rynku fotobudek w galeriach handlowych – pozyskał 1,34 mln złotych na ekspansję od funduszu Inovo.

FunFotos nie tylko zarządza, lecz również samodzielnie produkuje fotokabiny. Jest liderem na polskim rynku – obecnie posiada 70 fotobudek.

– Nasz cel to postawienie w krótkim czasie 200 dodatkowych fotokabin w najbardziej prestiżowych miejscach: popularnych centrach handlowych i kinach – deklaruje Marcin Młodzki, prezes FunFotos.

– Prowadzimy rozmowy na temat współpracy z kolejnymi kilkudziesięcioma galeriami w całej Polsce. Walczymy zarówno o miejsca nowe jak i te gdzie już funkcjonują fotobudki. Obecnie poszerzamy naszą ofertę i kierujemy ją także do osób prywatnych, chcących zapewnić swoim gościom dodatkowe atrakcje. W dalszej perspektywie planujemy również prowadzenie działalności za granicą. Realizację tych planów umożliwią między innymi środki pozyskane od funduszu Inovo – podkreśla Marcin Młodzki.

– Polski rynek fotobudek jest stosunkowo nowy i niewielki, stąd jego potencjał. Naszym planem jest stworzenie do 2018 roku silnego podmiotu, który stanie się atrakcyjnym celem akwizycyjnym dla gracza strategicznego – mówi Tomasz Swieboda, prezes funduszu Inovo.

Fotokabiny należące do FunFotos to nowoczesne urządzenia, pozwalające użytkownikom nie tylko zrobić sobie zabawne zdjęcie, lecz również podzielić się nim ze znajomymi za pośrednictwem Facebooka oraz Instagrama. Wszystkie fotokabiny są podłączone do Internetu, co pozwala na bieżąco monitorować ich stan zapewniając niezawodność działania każdej maszyny. Nowością na polskim rynku jest wprowadzenie przez FunFotos możliwości dokonania opłaty za zdjęcia bezstykową kartą płatniczą (paypass). Zostało to docenione zarówno przez użytkowników jak i kontrahentów, którym zależy na wygodzie swoich klientów. W maszynach konkurencji ciągle jedyną formą płatności jest gotówka.

Za rozwój FunFotos odpowiadają: prezes spółki Marcin Młodzki, Rafał Młodzki – odpowiedzialny za IT, w tym za oprogramowanie fotobudek, Tomasz Młodzki, który zajmuje się strategią oraz kontaktami z centrami handlowymi. Oprócz funduszu Inovo, koinwestorem jest Tomasz Ciąpała – przedsiębiorca od lat związany z sektorem galerii handlowych, z dużym doświadczeniem w budowaniu rozproszonych sieci detalicznych.

Inwestycja w FunFotos jest już czwartą zamkniętą w tym roku przez Inovo. Wcześniej fundusz zainwestował w spółki: Sugester – narzędzie typu SaaS, służące do kompleksowego zarządzania komunikacją z klientami i obiegiem informacji w firmie, Sotrender – twórcę najpopularniejszego na rynku narzędzia do monitorowania mediów społecznościowych oraz MYLED – spółkę konsolidującą nośniki LED, lidera na rynku DOOH (Digital Out-of- Home).

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016