Gemini Park Tychy
Gemini Park Tychy

Krakowska spółka Gemini Holding nawiązuje współpracę z operatorem spożywczym, dedykowanym najnowszemu jej projektowi – centrum handlowemu Gemini Park Tychy. List intencyjny w sprawie najmu powierzchni komercyjnej w obiekcie w imieniu spółki podpisała międzynarodowa agencja CBRE, która jest jego wyłącznym komercjalizatorem.

Piotr i Paweł to polska, rodzinna sieć supermarketów spożywczych z 25-letnią tradycją, która oferuje szeroki asortyment produktów w korzystnych cenach, jak również kilka gam marek własnych. Sieć prowadzi dynamiczną ekspansję na terenie całego kraju, posiadając obecnie ponad 119 sklepów w każdym województwie, prowadzonych zarówno w formule własnych jak i franczyzowych supermarketów. Wedle podpisanego w ubiegłym tygodniu listu intencyjnego z agencją CBRE, odpowiadającą za komercjalizację centrum handlowego Gemini Park Tychy, sieć Piotr i Paweł może zająć w obiekcie nawet 1500 mkw. powierzchni komercyjnej.

– Otwarcie Supermarketu Piotr i Paweł w tyskim Gemini Park byłoby ważnym krokiem w ekspansji naszej sieci na terenie Śląska, gdyż do tej pory funkcjonuje tam pięć sklepów pod naszym szyldem – dwa w Katowicach, oraz po jednym w Częstochowie, Żorach i Bielsku-Białej. Postrzegamy Gemini jako wiarygodnego i doświadczonego partnera w biznesie. Gemini Park w Tychach to naszym zdaniem obiekt bardzo dobrze zlokalizowany, z ciekawą koncepcją tenant mix oraz rozbudowaną, rodzinną ofertą, która dobrze wpasowuje się w filozofię naszej firmy – mówi Ewa Aleszczyk -Kalinowska, rzecznik prasowy sieci Piotr i Paweł.

Jak informują przedstawiciele agencji CBRE, podpisanie listu intencyjnego jest pierwszym krokiem do zawarcia wiążącej umowy najmu w obiekcie.

– Jesteśmy na etapie zaawansowanych negocjacji warunków umowy najmu, która finalnie powinna zostać podpisana w lipcu – informuje Mariusz Majkowski, Associate Property Negotiator CBRE.

– W tej chwili nasze działania komercjalizacyjne skupiają się na rozmowach z kluczowymi najemcami. Pozyskanie do tenant mix Piotra i Pawła, dużego, sieciowego supermarketu, znacząco przyspieszy ten etap komercjalizacji. Niebawem będziemy podpisywać kolejne listy intencyjne i umowy z pozostałymi anchorami, obserwujemy również bardzo duże zainteresowanie wynajmem pozostałej powierzchni handlowej. O efektach tych rozmów będziemy mogli informować już za 2-3 miesiące – dodaje Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding.

Gemini Park Tychy będzie trzecią z kolei inwestycją spółki Gemini Holding. Zaplanowane zostało jako nowoczesny, wielkopowierzchniowy obiekt handlowy, liczący około 36 tys. mkw. powierzchni najmu, wraz z parkingiem mieszczącym ok. 1100 pojazdów. Będzie w nim funkcjonowało przeszło 130 lokali handlowych, gastronomicznych, oraz punktów usługowych. Tenant mix obiektu przewiduje miejsce dla dużego operatora spożywczego, skrojonej na miarę regionu oferty modowej, jak również bogatego komponentu rozrywkowego i rekreacyjnego oraz strefy food court.

Jednym z głównych atutów tyskiego Gemini będzie jego doskonała lokalizacja, która pozwoli dotrzeć z ofertą nawet do ok. 2,5 mln osób, mieszkających na Górnym Śląsku. Obiekt będzie położony w odległości ok. 3,5 km od ścisłego centrum Tychów, w sąsiedztwie kluczowych dróg krajowych i regionalnych. Centrum Handlowe Gemini Park Tychy ulokowane będzie przy ul. Beskidzkiej – jednej z kluczowych arterii komunikacyjnych miasta, będącej zarazem odcinkiem drogi krajowej nr 1, łączącej Tychy m.in. z Łodzią czy Cieszynem. Dodatkowo, otoczenie kilkunastu dużych osiedli mieszkaniowych, a także bliskość popularnej autostrady A4 oraz licznych tras ekspresowych i dróg szybkiego ruchu spowoduje, że Gemini Park Tychy stanie się popularną destynacją zakupowo-rozrywkową nie tylko dla mieszkańców miasta, ale i całego regionu.