Nowe marki w Posnanii

Wizualizacja Centrum Posnania

Wizualizacja Centrum Posnania

Do grona najemców Posnanii dołączyły kolejne wiodące marki, w tym debiutanci na poznańskim rynku.

Posnania będzie największym wielofunkcyjnym, regionalnym centrum handlowym między Berlinem i Warszawą. Dzięki nowoczesnym technologiom, takim jak beacony i aplikacje mobilne z funkcją geolokalizacji, będzie również jednym z najbardziej innowacyjnych obiektów łączących aspekty handlowe z rozrywkowymi.

Na 100 tys. mkw. wysokiej jakości powierzchni komercyjnej zgromadzi 300 wiodących międzynarodowych i lokalnych marek, w tym sieciowe sklepy i autorskie koncepty polskich projektantów, kawiarnie, restauracje, kino, klub fitness i basen.

Sukces komercjalizacji

– Chcemy, by Posnania stała się bardzo atrakcyjnym miejscem spędzania wolnego czasu i robienia zakupów. Na 15 miesięcy przed planowanym otwarciem centrum jest wynajęte w ponad 80 proc. Ten ogromny sukces potwierdza, że najemcy cenią naszą unikalną koncepcję. Prowadzimy obecnie szereg zaawansowanych rozmów z potencjalnymi najemcami, m.in. z amerykańskiego i niemieckiego rynku. Liczymy, że do końca bieżącego roku podpiszemy kolejne umowy – podsumowuje Marek Błędowski, dyrektor handlowy i członek zarządu Apsys Polska SA.

Tenant mix

Głównym wyróżnikiem Posnanii jest zestaw 300 najemców, obejmujący marki modowe, gastronomiczne i handlowo-usługowe. Ich atrakcyjna i kompleksowa oferta spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagającego klienta. Posnania będzie jedynym obiektem w stolicy Wielkopolski z dwoma sklepami wielkopowierzchniowymi pod jednym dachem – Carrefour i Leroy Merlin, które zajmą łącznie 22,3 tys. mkw. i wygenerują wysoką odwiedzalność klientów.

Nowe marki

W pierwszej połowie 2015 roku do grona najemców Posnanii dołączyły marki usługowe, odzieżowe i gastronomiczne, w tym m.in. AB Foto, Traffic Club, Mennica Złota, Natur House, Sneakers, Wittchen, Wojas. Pojawiły się także marki nieobecne dotąd w Poznaniu – Chiara, Colorshake, Hobby4Men, Okaidi, Etam. Wedel otworzy tu swoją pierwszą pijalnię czekolady w stolicy Wielkopolski.

Szeroka oferta gastronomiczna

Centrum zapewni klientom bogatą i urozmaiconą ofertę gastronomiczną, w tym dania kuchni polskiej i egzotyczne specjały. Blisko 10 proc. ogólnej powierzchni zajmą dostępne na parterze kawiarnie i restauracje z obsługą kelnerską i ogródkami letnimi. W food courcie planowanym na 700 miejsc będą m.in. McDonald’s, KFC, Burger King, North Fish. Gości Posnanii będzie przyciągał zarówno taras, jak i strefa live cooking.

Premierowe otwarcie w Poznaniu będzie tu miała restauracja Bierhalle, w której będzie można delektować się piwem warzonym na miejscu. Wśród kawiarni znajdziemy: Costa Coffee, Starbucks i lokalną marką Coffee Time. Dania tajskie i meksykańskie serwować będą restauracje Thai Express i debiutująca w Poznaniu – Tacamole.

Sieci i marki premium

Najemcy wybierają Posnanię na lokalizację flagowych sklepów. Benetton otworzy tu swój największy salon w Polsce. Posnania będzie także jedynym centrum w Wielkopolsce z ofertą wszystkich marek grupy Inditex: Zara, Zara Home, Stradivarius, Bershka, Massimo Dutti, Pull&Bear i Oysho oraz grupy LPP: Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay, áTab oraz nową marką z segmentu premium. Sklepy otworzą tu także: Van Graaf, H&M, C&A, Mango, Intersport, Douglas, Sephora. W specjalnie zaaranżowanej strefie premium na I piętrze z 6-metrowymi witrynami sklepowymi znajdzie się około 20 marek ekskluzywnych, głównie: moda, akcesoria i biżuteria.

Unikalne doświadczenia

Posnanię charakteryzuje nie tylko wyjątkowy tenant mix, ale także innowacyjna architektura. Przestrzenie wspólne, ogród zimowy, food court, amfiteatr z oświetloną kolorami fontanną posłużą jako miejsca spotkań, pracy z laptopem i relaksu. Będą również areną wydarzeń artystyczno-rozrywkowych.

Reklama

Galeria Jurajska