Nowy Rynek ze Smykiem

Wizualizacja galerii handlowej Nowy Rynek

Wizualizacja galerii handlowej Nowy Rynek

Sklep sieci Smyk w Nowym Rynku zajmie powierzchnię przeszło 570 mkw. i zostanie uruchomiony w dniu otwarcia galerii, tj. 14 października 2015 r.

– Umowa ze Smykiem to wzbogacenie oferty o zabawki i odzież dziecięcą i jednocześnie kolejny krok w budowie kompleksowej i najsilniejszej oferty handlowej w Jeleniej Górze i regionie – mówi redakcji Retailnet.pl Jarosław Lipiński, Dyrektor Działu Najmu i Rozwoju, TK Development.

Przypomnijmy, że CH Nowy Rynek ma dwie kondygnacje. W ofercie parteru znajduje się supermarket, restauracje, kawiarnie i obuwie. Piętro dedykowane jest modzie. – Komercjalizacja dobiega końca, aktualnie pozostały do wynajęcia pojedyncze lokale w sektorze ”fashion” – dodał Jarosław Lipiński.

Łączna powierzchnia Nowego Rynku wyniesie 56 tys. mkw., z czego 24 tys. mkw. to powierzchnia najmu. Nowy Rynek powstaje w sercu Jeleniej Góry, przy ul. Podwale 25 – w bezpośrednim sąsiedztwie Starówki. Śródmiejska lokalizacja zapewnia doskonały dostęp zarówno od strony ul. Jana Pawła II jak i od ul. Podwale. Integralną częścią inwestycji jest dworzec PKS, pełniący w Jeleniej Górze rolę istotnego środka komunikacji miejskiej i dalekobieżnej.

Wyróżnikami CH Nowy Rynek są przede wszystkim jedyne w mieście marki: H&M, New Yorker, Bershka, Stradivarius, Greenpoint, Briju, Pako Lorente, Home&You, Sizeer i Broadway Fashion, a także Olsen, Pierre Cardin czy debiutujący na rynku w Polsce sklep sportowy Sportisimo. Atutem jest również centralna lokalizacja bezpośrednio przy jeleniogórskiej Starówce oraz zintegrowany z obiektem – dworzec autobusowy.

Pośród najemców Nowego Rynku są też: Reserved, Carry, Cropp, House, Mohito, Sinsay, Monnari, CCC, Deichmann, Rossmann, Świat Książki, Douglas, Matras, Apart, Swiss, Grycan, Kolporter Bistro. Branżę elektroniczną będzie reprezentować salon Media Expert.

Ofertę spożywczą zapewni supermarket Intermarché, który planuje uruchomienie sprzedaży produktów dodatkowych grup asortymentowych, w tym wędzarni i garmażerni. W ofercie sklepu znajdą się produkty marek własnych Intermarché oraz delikatesowe, wytwarzane w64 francuskich fabrykach Grupy Muszkieterów, niedostępne w placówkach innych sieci spożywczych działających w Polsce.

Budowa Nowego Rynku przebiega zgodnie z harmonogramem, otwarcie nastąpi 14 października 2015.
Smyk to międzynarodowa sieć sklepów specjalistycznych dla dzieci, wchodząca w skład Grupy Empik Media & Fashion (EM&F). Sklepy Smyk posiadają najszerszą ofertę artykułów przeznaczonych dla dzieci w wieku 0-14 lat, takich jak zabawki, ubrania, obuwie oraz akcesoria dziecięce i niemowlęce. Dużą część stanowi oferta marek własnych: COOL CLUB (odzież i obuwie dziecięce) oraz SMIKI (zabawki oraz akcesoria niemowlęce).

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016