Rynek kawowy
Rynek kawowy

Firma Wojtex, właściciel czterech sieci handlowych, wprowadza nowy koncept gastronomiczny. Pierwszy lokal Coffeeloffee ruszył w połowie czerwca 2015 roku. O szczegółach nowego formatu kawiarni opowiada w rozmowie z portalem Retailnet Wojciech Goduński właściciel firmy Wojtex.

W jakich centrach handlowych i w jakich miastach będzie rozwijana sieć Coffeeloffee?

Coffeeloffee to nasz najnowszy koncept, który ruszył w połowie czerwca 2015r. Nasza oferta spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem i pozytywnym przyjęciem. Naszym franczyzobiorcom dajemy możliwość wyboru jednej ze ścieżek współpracy. Jedną z nich jest otwarcie kawiarni Coffeeloffe w galeriach handlowych na zasadzie lokalu, wysypy, bądź też rozwinięcia swojego dotychczasowego biznesu u ofertę naszego konceptu. Obecnie prowadzimy rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami na uruchomienie lokali w galeriach na terenie Warszawy, Poznania oraz Łodzi.

Ile punktów mają Państwo zamiar otworzyć?

W związku z tym, że dopiero uruchomiliśmy nasz koncept przewidujemy, że do końca roku otworzymy co najmniej 7 lokali Coffeloffee.

Jaką powierzchnię będą miały te punkty w centrach handlowych?

Powierzchnia lokalu uzależniona jest od wybranego modelu współpracy. Jesteśmy w stanie rozwijać nasz koncept nawet na 6 mkw., co czyni naszą ofertę niepowtarzalną w skali kraju. W przypadku wyspy powierzchnia nie przekraczać będzie 8-10 mkw., natomiast w przypadku lokali metraż oscylować będzie w granicach 20-50 mkw.

Czym wyróżnia się format kawiarni?

Coffeeloffe możemy rozwijać w wielu formatach, a dzięki elastycznej ofercie dopasujemy się do zapotrzebowania naszych franczyzobiorców. Nie stawiamy wygórowanych warunków lokalowych, dzięki czemu każdy zainteresowany będzie mógł spełnić swoje marzenie o prawdziwej kawiarni.

Koncept Coffeeloffee to jeden z najtańszych konceptów gastronomicznych dostępnych na rynku. Kwota inwestycji początkowej zaczyna się od 20 000 zł przy założeniu lokalu o powierzchni 6-10 mkw. Nasza firma, która jest operatorem sieci nie pobiera od franczyzobiorców opłaty marketingowej oraz licencyjnej, a opłata za przynależność do sieci to jedyne 500 zł miesięcznie.

Naszym partnerom oferujemy możliwość pracowania pod rozpoznawalną marką, na sprawdzonych recepturach oraz towarze i sprzęcie najwyższej jakości. Dysponujemy własnym magazynem i logistyką, która zapewnia ciągłe dostawy, a co za tym idzie powtarzalność smaku. Dodatkowymi atutami naszej oferty są bezpłatne szkolenia dla właścicieli oraz kadry, a także opieka doświadczonych menadżerów przez cały okres trwania współpracy.