Olaf Szymanowski, Country Managera sieci KappAhl na Polskę
Olaf Szymanowski, Country Managera sieci KappAhl na Polskę

Olaf Szymanowski objął stanowisku Country Managera sieci KappAhl na Polskę.

– Będziemy kontynuować naszą pracę mającą na celu wzmocnienie pozycji KappAhl w Polsce. Jestem przekonany, że Olaf będzie dobrym managerem i przyczyni się do osiągnięcia zakładanych celów, mówi Johan Åberg dyrektor generalny i prezes koncernu.

Olaf Szymanowski obejmie stanowisko z dniem 1 września 2015. Ostatnio pracował na stanowisku prezesa zarządu Empik Group oraz dyrektora generalnego i dyrektora ds. asortymentu w firmie Sephora. Wcześniej zajmował kilka innych kierowniczych stanowisk w firmach takich jak np. Unilever.

– KappAhl to znana i lubiana sieć modowa, która dobrze wkomponowuje się w polski rynek. Nie mogę się doczekać, aby przyczynić się do wzmocnienia i rozwoju KappAhl w Polsce – mówi Olaf Szymanowski.

Założona w 1953 roku firma KappAhl jest jedną z czołowych sieci odzieżowych w Europie Północnej, posiadającą około 400 sklepów stacjonarnych w Szwecji, Norwegii, Finlandii i Polsce, a także sklep internetowy.

KappAhl oferuje atrakcyjną odzież szytą według własnych projektów i w przystępnych cenach dla kobiet, mężczyzn i dzieci, ze wskazaniem na kobiety w średnim wieku. 24% asortymentu ma oznakowanie zrównoważonego rozwoju. Obrót za rok 2013/2014 wyniósł 4,7 miliarda SEK, a liczba zatrudnionych sięgnęła około 4000 osób. Firma KappAhl jest notowana na sztokholmskiej giełdzie Nasdaq.

Sieć KappAhl od zeszłego roku przebudowuje i wprowadza nowy koncept do swoich sklepów. Takie zmiany zostały wprowadzone m.in. w centrach handlowych KEN Center, Wola Park oraz Atrium Promenada w Warszawie.

Nowy koncept został zaprojektowany tak, aby ułatwić robienie zakupów. Jak dotąd jest to jedna z największych inwestycji KappAhl, która powstała przy współpracy własnego teamu projektowego z londyńskim biurem projektowym Dalziel and Pow. Istotną częścią procesu rozwoju były rozmowy z klientami, którzy zostali poproszeni o odpowiedź na pytanie co dla nich jest najważniejsze podczas robienia zakupów. Efektem tych rozmów jest nowoczesny, elastyczny koncept oferujący klientom inspirację i liczne porady.