Sklep 50 style
Sklep 50 style

Grupa MIG kontynuuje dynamiczną ekspansję multibrandowej sieci 50 style. 27 czerwca uruchomiono kolejne dwa sklepy w centrach handlowych.

Obecnie, MIG zarządza 77 sklepami 50 style w Polsce.

Nowe sklepy

Otwarte pod koniec czerwca dwa sklepy sieci 50 style uzupełniły ofertę gdańskiej Galerii Bałtyckiej (sklep o powierzchni 220 mkw.) i krakowskiego CH Czyżyny (sklep o powierzchni 250 mkw.). Sklep w Krakowie otwarto w systemie franczyzowym, w którym marka jest w dużej mierze rozwijana.

Zgodnie z przyjętym w 2014 motto „all people, all places, all styles”, 50 style to marka dla całej rodziny. W znacznej większości, oferta obejmuje produkty codziennego użytku z segmentu sportstyle i lifestyle – czyli rzeczy, które Klienci z łatwością zestawią w codzienne sety do szkoły czy do pracy. Świetnie sprawdzą się także w czasie wolnym. Jogging, spacer po parku, rodzinna wycieczka, wieczorny grill ze znajomymi – produkty 50 style towarzyszą Klientom w każdej chwili ich aktywnego życia.

Franczyza

MIG z powodzeniem realizuje strategię współpracy z polskimi franczyzobiorcami, pozyskując z roku na rok nowych partnerów, zainteresowanych otwarciami 50 style. Oferta franczyzowa MIG obejmuje m.in. pełny depozyt towarowy, korzystną prowizję od uzyskanego obrotu, możliwość korzystania z doświadczenia i siły najlepszych światowych marek, wsparcie marketingowe.

Poza 50 Style MIG (Marketing Investment Group) jest także właścicielem sieci sklepów Sizeer, Timberland i Umbro. W 2014 roku sieć 50 style odświeżyła logotyp i wygląd sklepów – autorem koncepcji wizualnej i hasła przewodniego jest niemiecka firma Schwitzke & Partner GmbH i Schwitzke Górski sp z o.o.