CDRL: wzrost przychodów w polskich sklepach i internecie

Coccodrillo

Coccodrillo

W czerwcu przychody spółki CDRL generowane w polskich sklepach wzrosły o 34% rok do roku. Właściciel marki Coccodrillo o 59% zwiększył też sprzedaż w kanale e-commerce.

W samym czerwcu, polskie sklepy z sieci Coccodrillo, sprzedały towary za 9,72 mln zł, co oznacza wzrost o 34%. Od początku roku, przychody w tym segmencie wzrosły dokładnie o jedną piątą – do 56,59 mln zł.

W maju spółka uruchomiła nową wersję swojego sklepu internetowego coccodrillo.eu. Chociaż wciąż trwają prace optymalizacyjne serwisu, to już przełożyło się na dynamiczny wzrost przychodów w segmencie e-commerce. Na polskim rynku wyniosły one w czerwcu 0,41 mln zł, co oznacza wzrost o 59% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.

W całym zeszłym roku skonsolidowane przychody CDRL (uwzględniające wszystkie kanały sprzedaży i rynki na których działa spółka) wzrosły o 6% do 158,43 mln zł. Zysk netto wyniósł 11,39 mln zł i był o 4,8% wyższy niż zakładano w prognozie finansowej.

CDRL zadebiutowało na GPW w dniu 28 października. Sklepy Coccodrillo są obecne na czterech kontynentach, w tym m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach oraz Brazylii. Natomiast wszystkie projekty dla kolekcji Coccodrillo, powstają w Polsce.

Grupa CDRL zajmuje się przede wszystkim projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją ubranek dla dzieci i młodzieży marki Coccodrillo. Uzupełniającą ofertę spółki stanowi obuwie dziecięce (własnej produkcji oraz innych producentów) oraz zabawki i akcesoria (innych producentów). Spółka ma wiodącą pozycję na rynku polskim a także w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Działa też w wielu innych państwach Unii Europejskiej a także poza nią. Głównymi celami Spółki na najbliższe lata są umocnienie swojej pozycji na rynku poprzez rozwój sieci sprzedaży, w tym rozwój sprzedaży przez Internet oraz wzbogacenie i rozbudowa asortymentu obuwia dziecięcego.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016