Coccodrillo marka cdrl

W czerwcu przychody spółki CDRL, właściciela marki Coccodrillo, zwiększyły się w kanale e-commerce aż o 59%.

W maju spółka uruchomiła nową wersję swojego sklepu internetowego coccodrillo.eu. Chociaż wciąż trwają prace optymalizacyjne serwisu, to już przełożyło się na dynamiczny wzrost przychodów w segmencie e-commerce. Na polskim rynku wyniosły one w czerwcu 0,41 mln zł, co oznacza wzrost o 59% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.

Głównymi celami spółki  CDRL na najbliższe lata są umocnienie swojej pozycji na rynku poprzez rozwój sieci sprzedaży, w tym rozwój sprzedaży przez Internet oraz wzbogacenie i rozbudowa asortymentu obuwia dziecięcego.

NOWA PLATFORMA ONLINE

„Niedawno marka Coccodrillo uruchomiła nową platformę sklepu internetowego coccodrillo.eu. Różni się ona od poprzedniej wizualnie, ale również rozbudowana została o nowe funkcje. Między innymi strona sklepu jest responsywna, uproszczony został koszyk zakupowy, zaprojektowana została nowa przeglądarka zdjęć. Dodatkowo klienci mają łatwy dostęp do interaktywnej mapy salonów” – mówi redakcji Evigo Tomasz Przybyła, wiceprezes zarządu CDRL SA.

„Ponadto trwają zaawansowane prace nad wdrożeniem nowego programu ERP. Dzięki nowym funkcją sprzedaż online i offline zostanie zintegrowana” – wyjaśnia Tomasz Przybyła.

ZAMÓWI I ODBIERZ

„Naszym celem jest maksymalne ułatwienie procesu zakupowego klientów jaki i również ewentualnych wymian i zwrotów. Dążymy do tego, aby odbiór towaru zamówionego w sklepie internetowym lub jego zwrot możliwy był w dowolnym salonie” – mówi wiceprezes zarządu CDRL SA.

„Media społecznościowe ułatwiają komunikację z klientami. Na bieżąco otrzymują informacje na temat dostępności produktów, pomagamy rozwiązywać ich problemy, otrzymujemy opinię oraz spostrzeżenia klientów dzięki, którym możemy sprostać ich oczekiwaniom” – dodał Tomasz Przybyła.

CDRL zadebiutowało na GPW w dniu 28 października. Sklepy Coccodrillo są obecne na czterech kontynentach, w tym m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach oraz Brazylii. Natomiast wszystkie projekty dla kolekcji Coccodrillo, powstają w Polsce.

Grupa CDRL zajmuje się przede wszystkim projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją ubranek dla dzieci i młodzieży marki Coccodrillo. Uzupełniającą ofertę spółki stanowi obuwie dziecięce (własnej produkcji oraz innych producentów) oraz zabawki i akcesoria (innych producentów). Spółka ma wiodącą pozycję na rynku polskim a także w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Działa też w wielu innych państwach Unii Europejskiej a także poza nią. Głównymi celami Spółki na najbliższe lata są umocnienie swojej pozycji na rynku poprzez rozwój sieci sprzedaży, w tym rozwój sprzedaży przez Internet oraz wzbogacenie i rozbudowa asortymentu obuwia dziecięcego.