à Tab w Bonarka City Center

Bonarka City Center

W Bonarka City Center otwarto jeden z pierwszych w Polsce salonów à Tab – nowej marki na rynku artykułów wyposażenia wnętrz.

Sklep zajmuje 241 mkw. powierzchni na poziomie +1. à Tab to akcesoria i urządzenia AGD do kuchni, dodatki do jadalni oraz dekoracje i pomysłowe rozwiązania dla miłośników gotowania.

Nowa marka spółki BBK

Nowa marka należy do polskiej spółki BBK, właściciela m.in. popularnej sieci z artykułami wyposażenia wnętrz home&you. W à Tab znajdziemy wszystko to, co niezbędne do urządzenia kuchni i jadalni: drobne dodatki, praktyczne akcesoria, naczynia, artykuły tekstylne, dekoracje oraz sprzęt AGD. W ofercie dostępne są zarówno produkty sprzedawane pod marką własną, jak i artykuły innych, znanych firm np. Joseph Joseph, Kenwood, Gerlach.

„Po raz kolejny Bonarka City Center staje się miejscem rynkowego debiutu marki. W kontekście doskonałych wyników odwiedzalności naszego centrum, taka decyzja najemcy jest najlepszą z możliwych. Zaufanie, jakim obdarzają nas nowe marki na rynku traktujemy zawsze jako duże wyróżnienie i wyraz uznania dla sposobu zarządzania obiektem.” – komentuje Justyna Balawejder-Nowak, Leasing Manager, TriGranit Management Polska.

Bonarka City Center

Bonarka City Center to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze około 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na obszarze 91 tys. mkw. powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji w tym: Auchan, Leroy Merlin, Media Expert oraz największy w Polsce multipleks kinowy Cinema City.

Na Klientów Centrum czeka bezpłatny parking na 3200 samochodów. Ponadto, na terenie Bonarka City Center znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot” o powierzchni całkowitej 700 mkw. W jego skład wchodzą m.in.: wielofunkcyjne sale edukacyjne, muzyczne, multimedialne oraz pokój konferencyjny.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016