Najemcy odbierają lokale Nowego Rynku

tk development nowy rynek

Do otwarcia Nowego Rynku pozostały niecałe 4 miesiące, a TK Development z sukcesem rozpoczął proces przekazywania lokali najemcom.

Pierwsze powierzchnie handlowe przejęła grupa LPP pod aranżację sklepów: Reserved, Sinsay, House, Mohito, Cropp Town oraz Home and You. Marki grupy LPP zajmą w Nowym Rynku 3500 m kw. Odbioru dokonała również firma Inditex, która w Nowym Rynku otworzy pierwsze w Jeleniej Górze sklepy: Bershka i Stradivarius.

“Powierzchnia handlowa pod supermarket spożywczy Intermarche również została odebrana” – podaje Przemysław Grot, Project Manager, TK Development. “Według harmonogramu odbiorów lipiec i sierpień będą pod tym względem pracowite” – dodaje.

Budowa i komercjalizacja zgodnie z planem

Zarówno proces budowy Nowego Rynku, jak i proces komercjalizacji są na końcowym etapie. Tylko w ostatnim czasie firma TK Development podpisała następujące umowy najmu: Smyk, Quiosque,New Yorker, Green Point, Lingua Club, Vorbet, Piękne Oczy, China Box, Kids Play, Villeroy&Boch. Aktualnie w sektorze „moda” pozostały już pojedyncze lokale do wynajęcia.

Łączna powierzchnia Nowego Rynku wyniesie 56 tys. m kw., z czego 24 tys. m kw. to powierzchnia najmu. Nowy Rynek powstaje w sercu Jeleniej Góry, przy ul. Podwale 25 – w bezpośrednim sąsiedztwie Starówki. Śródmiejska lokalizacja zapewnia doskonały dostęp zarówno od strony ul. Jana Pawła II jak i od ul. Podwale. Integralną częścią inwestycji jest dworzec PKS, pełniący w Jeleniej Górze rolę istotnego środka komunikacji miejskiej i dalekobieżnej.

Długa lista najemców

Wyróżnikami CH Nowy Rynek są przede wszystkim jedyne w mieście marki: H&M, New Yorker, Bershka, Stradivarius, Greenpoint, Briju, Pako Lorente, Home&You, Sizeer i Broadway Fashion, a także Olsen, Pierre Cardin czy debiutujący na rynku w Polsce sklep sportowy Sportisimo. Atutem jest również centralna lokalizacja bezpośrednio przy jeleniogórskiej Starówce oraz zintegrowany z obiektem – dworzec autobusowy.

Pośród najemców Nowego Rynku są też: Reserved, Carry, Cropp, House, Mohito, Sinsay, Monnari, CCC, Deichmann, Rossmann, Świat Książki, Douglas, Matras, Apart, Swiss, Grycan, Kolporter Bistro. Branżę elektroniczną będzie reprezentować salon Media Expert.

Ofertę spożywczą zapewni supermarket Intermarché, który planuje uruchomienie sprzedaży produktów dodatkowych grup asortymentowych, w tym wędzarni i garmażerni. W ofercie sklepu znajdą się produkty marek własnych Intermarché oraz delikatesowe, wytwarzane w 64 francuskich fabrykach Grupy Muszkieterów, niedostępne w placówkach innych sieci spożywczych działających w Polsce.

Budowa Nowego Rynku przebiega zgodnie z harmonogramem, otwarcie nastąpi 14 października 2015.

Reklama

Galeria Jurajska