mlyn park handlowy

Helical Poland sprzedał Park Handlowy Młyn we Wrocławiu. Projekt został zakupiony przez MITISKA REIM w imieniu funduszu nieruchomości First Retail Internation (FRI). W transakcji pośredniczyła firma Peppercorn Properties. W gronie najemców obiektu znajdują się marki takie jak: TKMaxx, Sportsdirect.com, Smyk, Deichman, Piotr&Pawel Super-Pharm, Media Expert, Komfort and Kakadu. Wartość transakcji nie została ujawniona.

„Format Parku Handlowego Młyn okazał się być dużym sukcesem”- mówi Jonathan Tinker, Dyrektor Zarządzający Helical Poland. „Planujemy skupić się na dalszym rozwoju marki Młyn – w planie mamy nowe projekty przewidziane na lata 2015 r. i 2016 r”.

Rosnące obroty i urozmaicony tenant mix

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z zakupu Parku Handlowego Młyn” – mówi Darren Haines-Powell z Peppercorn Properties, reprezentujący kupującego, firmę MITISKA REIM. „Od momentu otwarcia, obiekt okazał się być sukcesem komercyjnym, z rosnącymi z roku na rok obrotami. Jesteśmy przekonani, że ta tendencja się utrzyma. Park Handlowy Młyn oferuje niesamowite możliwości, jako że oferuje doskonałą lokalizację, stałe przychody oraz wartość dodaną w postaci urozmaiconego tenant mixu. Cieszymy się, że współpracujemy z MITISKA REIM przy ich trzeciej inwestycji związanej z parkami handlowymi w Polsce i nie możemy się doczekać poszerzania naszego portfolio dzięki dalszym projektom, które będą zgodne ze strategią MITISKA REIM obejmującą parki handlowe”.

David Tejml, dyrektor na Europę Centralną i Wschodnią w MITISKA REIM, dodaje: „Ten zakup stoi w zgodzie z naszymi kryteriami inwestycyjnymi i pokazuje, że pomimo konkurencyjnego otoczenia transakcyjnego jesteśmy w stanie, we współpracy z naszym lokalnym partnerem, Peppercorn Properties, wyszukiwać atrakcyjne oferty z niszy, którą w dalszym ciągu stanowią parki handlowe, Nabycie Parku Handlowego Młyn umacnia MITISKA REIM na pozycji wiodącego specjalisty w zakresie inwestycji w ramach europejskiego sektora parków handlowych.”

Park Handlowy Młyn

Park Handlowy Młyn otwarty został w grudniu 2008 r. Nazwa pochodzi od zabytkowego Młyna Sułkowice, wybudowanego w sąsiedztwie dzisiejszej inwestycji w 1890 r. Na prawie 10 000 mkw.  powierzchni handlowej znajduje się dziewięć sklepów wiodących marek (Piotr i Paweł, TKMaxx, Media Expert, Smyk, Sportsdirect.com, Super-Pharm, Deichmann, Kakadu, i Komfort), gwarantujących najwyższej jakości towary i obsługę. Otwarta formuła Parku Handlowego Młyn, z lokalami dostępnymi bezpośrednio z parkingu, gwarantuje wygodne i szybkie zakupy.

PH Młyn dysponuje 250 bezpłatnymi miejscami parkingowymi. Właścicielem Parku Handlowego Młyn jest firma Helical Wrocław, zarządcą: EC Property Management. Projekt był nominowany do nagród branżowych, m.in. Retail Project of The Year 2009 przyznawanej przez Central & Eastern European Real Estate roku oraz Koncept Roku 2009, nagrody magazynu Shopping Center.