Monnari w nowej odsłonie w lubińskiej CUPRUM ARENA

monnari isystems ecommerce

Monnari – znana i ceniona przez kobiety marka eleganckiej odzieży – zmieniła lokalizację powiększając metraż swojego sklepu w lubińskiej galerii handlowej. Jest to odpowiedź na duże zainteresowanie ofertą sklepu wśród klientek Cuprum Arena.

Nowy sklep mieści się na poziomie +1 a jego metraż to aż 264 m.kw. Poprzedni lokal był dużo mniejszy, miał powierzchnię 136 m.kw. Dużej zmianie uległo również wnętrze sklepu. Nowoczesna aranżacja nawiązuje do najnowszych trendów w projektowaniu powierzchni sklepowej.

Monnari w Cuprum Arena

Ze względu na bardzo dobre wyniki osiągane w Cuprum Arena zarząd spółki Monnari Trade S.A. podjął decyzję o powiększeniu i przearanżowaniu swojego salonu. – Jesteśmy bardzo zadowoleni, że Monnari zdecydowało się na przeniesienie do większego lokalu. Świadczy to o tym, że najemcy dobrze się wiedzie w naszym centrum handlowym. A dzięki tej decyzji zostały również docenione lubińskie klientki tej znanej odzieżowej marki – mówi Karol Semik, Manager ds. Komercjalizacji lubińskiej galerii, należącej do spółki MGC INWEST.

Wielofunkcyjne centrum handlowo-rozrywkowe Cuprum Arena jest pierwszym obiektem handlowym o takiej wielkości nie tylko w Lubinie, ale w całym regionie Zagłębia Miedziowego. Na ponad 34 000 m. kw. powierzchni handlowej znajduje się 130 sklepów i punktów usługowych.

Nowoczesny sklep

Unikalny kształt koła oraz wykończenie centrum wyróżniają obiekt również na międzynarodowym rynku centrów handlowych. Nowoczesna architektura w pełni wpisuje się w najnowsze światowe trendy, a materiały, których użyto do wykończenia Cuprum Arena, to najwyższej jakości granit, szkło, stal, drewno, a także płyty z aluminium w kolorze miedzi symbolizujące znaczenie tego surowca dla regionu i rozwoju nowoczesnego przemysłu.

Monnari jest jedną z najbardziej znanych polskich marek odzieżowych, kojarzoną z najwyższą jakością i niepowtarzalnym stylem. Skierowana jest do aktywnych i nowoczesnych kobiet, lubiących podkreślać swoją kobiecość. Monnari oferuje dwie, pełne sezonowe kolekcje (wiosna- lato, jesień-zima), odzwierciedlające światowe trendy mody, interpretowanej poprzez pryzmat ponadczasowej klasyki. Rozmaite linie odzieży uzupełnia szeroki wybór akcesoriów, począwszy od obuwia, poprzez torby, szale, aż po biżuterię.

Reklama

Galeria Jurajska