Piotr i Paweł kontynuuje ekspansję

supermarket piotr i pawel1

W tym roku polska, rodzinna sieć supermarketów Piotr i Paweł otworzyła już kilka nowych sklepów. Ostatnio przedłużyła również umowę najmu w jednej z galerii handlowych w Płocku oraz podpisała list intencyjny z Gemini Park Tychy.

W 2015 roku sieć Piotr i Paweł poszerzyła się o sklepy w  Łodzi, Krotoszynie, Krakowie, Skawinie, Olkuszu.

Pod koniec czerwca Piotr i Paweł nawiązał współpracę z krakowska spółka Gemini Holding. List intencyjny w sprawie najmu powierzchni w komercyjnej w Gemini Park Tychy w imieniu spółki podpisała międzynarodowa agencja CBRE, która jest jego wyłącznym komercjalizatorem.

Negocjacje z Gemini Park

“Otwarcie Supermarketu Piotr i Paweł w tyskim Gemini Park byłoby ważnym krokiem w ekspansji naszej sieci na terenie Śląska, gdyż do tej pory funkcjonuje tam pięć sklepów pod naszym szyldem – dwa w Katowicach, oraz po jednym w Częstochowie, Żorach i Bielsku-Białej. Postrzegamy Gemini jako wiarygodnego i doświadczonego partnera w biznesie. Gemini Park w Tychach to naszym zdaniem obiekt bardzo dobrze zlokalizowany, z ciekawą koncepcją tenant mix oraz rozbudowaną, rodzinną ofertą, która dobrze wpasowuje się w filozofię naszej firmy” – mówi Ewa Aleszczyk -Kalinowska, rzecznik prasowy sieci Piotr i Paweł.

Jak informują przedstawiciele agencji CBRE, podpisanie listu intencyjnego jest pierwszym krokiem do zawarcia wiążącej umowy najmu w obiekcie.

“Jesteśmy na etapie zaawansowanych negocjacji warunków umowy najmu, która finalnie powinna zostać podpisana w lipcu” – informuje Mariusz Majkowski, Associate Property Negotiator CBRE.

“W tej chwili nasze działania komercjalizacyjne skupiają się na rozmowach z kluczowymi najemcami. Pozyskanie do tenant mix Piotra i Pawła, dużego, sieciowego supermarketu, znacząco przyspieszy ten etap komercjalizacji. Niebawem będziemy podpisywać kolejne listy intencyjne i umowy z pozostałymi anchorami, obserwujemy również bardzo duże zainteresowanie wynajmem pozostałej powierzchni handlowej. O efektach tych rozmów będziemy mogli informować już za 2-3 miesiące” – dodaje Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding.

Piotr i Paweł

Piotr i Paweł to polska, rodzinna sieć supermarketów, która w bieżącym roku obchodzi swoje 25 lecie funkcjonowania. Supermarkety Piotr i Paweł to obecnie 119 sklepów w 60 polskich miastach z asortymentem sięgającym 15 000 pozycji. Przyświeca im cel oparty o motto właścicieli sieci „tworzenia takich sklepów, w których sami chcielibyśmy kupować”.

Obroty sieci za rok finansowy 2014 wyniosły 2.035 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2013 o 5,6 proc. W roku 2015 Sieć planuje wzmocnić swoją pozycję rynkową uruchamiając około 30  placówek poprzez rozwój organiczny i pozyskiwanie nowych franczyzobiorców.

Reklama

Galeria Jurajska