H&M, Smyk i Subway nowymi najemcami Galerii Morena w Gdańsku

morena gdansk najemcy

Carrefour kontynuuje proces repozycjonowania i rekomercjalizacji Galerii Morena. Do oferty przebudowywanej galerii handlowej dołączyły trzy nowe marki: H&M, Smyk oraz Subway.

To kolejni najemcy, które dostrzegli potencjał kompleksowo modernizowanej galerii Carrefour w Gdańsku. Modernizacja Galerii Morena weszła właśnie w główną fazę przebudowy, która obejmie rozbudowę galerii handlowej do ponad 33.000 m. kw. GLA oraz modernizacje parkingów i otoczenia centrum handlowego.

Rekomercjalizacja w toku

Wraz z postępami w pracach budowlanych, Carrefour finalizuje proces rekomercjalizacji galerii, zawierając kolejne umowy najmu nowych powierzchni handlowych. Do grona najemców Galerii Morena dołączyły właśnie 3 nowe marki: H&M, Smyk oraz Subway.

– Cieszymy się ogromnie, że remodeling Galerii Morena w Gdańsku spotyka się z tak dobrym przyjęciem ze strony najemców. Dzięki prowadzonej rekomercjalizacji naszej galerii, której poziom przekroczył już 80%, możemy zagwarantować mieszkańcom Gdańska, że nasze centrum handlowe, nie tylko będzie wyróżniało się nowoczesnym designem, ale również zaoferuje nowe funkcje oraz bogatą i różnorodną ofertą handlową – mówi Ronan Martin Wiceprezes Zarządu Carrefour ds. Ekspansji i Centrów Handlowych.

W ramach prowadzonej rekomercjalizacji, wspieranej przez Colliers International, Carrefour podpisał kolejne 3 umowy najmu. W Galerii Morena na powierzchni 2100 m. kw. pojawi się dwupiętrowy salon H&M. Wśród nowych najemców na uwagę zasługuję również specjalizujący się w artykułach dla dzieci – Smyk, który zajmie powierzchnię ponad 560 m kw. Nową strefę foodcourtową wzbogaci natomiast znana sieć restauracyjna Subway. Łącznie po zakończeniu przebudowy zaplanowanej na drugi kwartał 2016 roku, w galerii powstanie 80 sklepów oraz punktów usługowych, w tym m.in. kino, plac zabaw dla dzieci czy nowoczesny fitness club.

Carrefour Polska

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 700 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Carrefour posiada również doświadczenie deweloperskie, inwestycyjne oraz operacyjne związane z zarządzaniem centrami handlowymi. Spółka jest właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych zlokalizowanych w dużych i średnich miastach o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA O Carrefour Polska Carrefour Polska swój pierwszy hipermarket otworzył w 1997 roku w Łodzi.

Obecnie, pod szyldem Carrefour w Polsce działa ponad 700 sklepów w różnych formatach: są to hiper- i supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Carrefour jest także właścicielem i zarządcą centrów handlowych, skupionych w dużych i średnich miastach. Ofertę handlową naszych sklepów uzupełniają stacje paliw. Dążąc do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu, która zakłada harmonijny rozwój, w trzech dziedzinach równocześnie: na rzecz gospodarki, społeczeństwa i środowiska.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016