Rynkowe debiuty w Bonarka City Center

Bonarka City Center

Bonarka City Center jest centrum handlowym coraz chętniej wybieranym przez najemców na debiut rynkowy. Z początkiem wakacji wystartowały tu: pierwszy w Polsce salon Colin’s, pierwszy w Krakowie salon a Tab i drugi w Krakowie lokal Starbucks.

„Bonarka City Center coraz częściej jest polem rynkowych debiutów marek. I to nie tylko na skalę regionalną, ale i krajową. Dobitnie świadczy to o mocnej pozycji naszego centrum na handlowej mapie Polski. Wybory najemców potwierdzają osiągane wyniki – odwiedzalność i obroty w Bonarce rosną nieprzerwanie od momentu otwarcia, co jest chlubnym przykładem na tle statystyk branży. W ciągu ostatnich 2 tygodni otworzyły się u nas lokale 3 ciekawych marek, które niewątpliwie dodatkowo podniosą atrakcyjność portfolio Bonarki w oczach klientów.” – komentuje Beata Jarmołkowicz, Dyrektor Zarządzający TriGranit Management Polska.

Moda, wyposażenie wnętrz oraz gastronomia

Oferta Bonarka City Center od początku wakacji wzbogaciła się o nowe propozycje z kategorii: moda, wyposażenie wnętrz oraz gastronomia.

Pierwszy w Polsce salon Colin’s w Bonarka City Center ma powierzchnię ponad 130 mkw. i mieści się na poziomie +1. Colin’s jest marką oferującą odzież damską i męską. Szeroki asortyment produktów odzieżowych marki uzupełniają dedykowane linie obuwia i akcesoriów takich jak paski, torby, okulary.  Szlagierem firmy i jej znakiem rozpoznawczym są wysokiej jakości jeansy. Firma wywodzi się z Turcji i dynamicznie rozwija na rynkach Europy i Azji. W najbliższym czasie Colin’s planuje otwarcia kolejnych sklepów w Polsce.

Na początku lipca otwarto także nową kawiarnię Starbucks. Mieści się ona na poziomie 0.  Lokal liczy 110 mkw. i oferuje 29 miejsc siedzących oraz długi stół, przy którym usiąść może 10 gości. Jest to druga kawiarnia tej kultowej marki w Krakowie.

Z końcem czerwca natomiast otwarto w Bonarka City Center jeden z pierwszych w Polsce salonów à Tab – nowej marki na rynku artykułów wyposażenia wnętrz. Sklep zajmuje 241 mkw. powierzchni na poziomie +1. Nowa marka należy do polskiej spółki BBK, właściciela m.in. popularnej sieci z artykułami wyposażenia wnętrz home&you.

Bonarka City Center

Bonarka City Center to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze około 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na obszarze ponad 92  tys. mkw. powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji w tym: Auchan, Leroy Merlin, Media Expert oraz największy w Polsce multipleks kinowy Cinema City.

Na Klientów Centrum czeka bezpłatny parking na 3200 samochodów. Ponadto, na terenie Bonarka City Center znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot” o powierzchni całkowitej 700 m2. W jego skład wchodzą m.in.: wielofunkcyjne sale edukacyjne, muzyczne, multimedialne oraz pokój konferencyjny.

Reklama

Galeria Jurajska