Sukcesja z ofertą dla dzieci

Centrum Sukcesja

Centrum Sukcesja

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja mocno stawia na rozwój oferty dedykowanej dzieciom. Dlatego w ostatnim czasie do grona najemców Sukcesji, takich jak Jupi Park czy Świat Zabawek, dołączył Wójcik – polska marka odzieżowa dla dzieci i młodzieży.

Nowi najemcy

Powstające w Łodzi Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja tworzy zupełnie nową jakość w mieście. Klienci Sukcesji nie będą musieli wybierać: „zakupy dla siebie, czy dla dziecka?”, „zakupy, czy rozrywka?”. Obiekt będzie bowiem dostosowany do potrzeb całych rodzin, zapewniając możliwość zakupów w sklepach znanych marek oraz zabawy w atrakcyjnych strefach rozrywkowych.

Biorąc pod uwagę oczekiwania i potrzeby najmłodszych mieszkańców Łodzi, Sukcesja dostosowuje swoją kompleksową ofertę do ich potrzeb, a w ostatnim czasie rozszerzyła ją o salon znanej polskiej marki odzieżowej Wójcik.

Jupi Park

Jupi Park – sieć parków zabaw oferujących rozrywkę łączącą najnowocześniejsze rozwiązania techniczne z ciekawymi propozycjami edukacyjnymi. To miejsce, w którym również rodzice mogą oderwać się od rzeczywistości i przenieść wraz ze swoimi pociechami do bajkowego świata.

– Dzisiaj odwiedzając centrum handlowe klienci oczekują możliwości pozostawienia dziecka
w kolorowym i atrakcyjnym miejscu. Korzystając z zaufania, jakim rodzice obdarowują Jupi Park, a także wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców różnych dzielnic Łodzi, zdecydowaliśmy się na stworzenie kolejnej sali zabaw w mieście właśnie w Sukcesji. – mówi Tina Tulińska, Marketing & Brand Manager, Jupi Park

– Nasz park w Centrum Handlowo-Rozrywkowym Sukcesja będzie wyróżniał się aranżacją w stylu „podwodny świat”, a także wyjątkową strefą relaksu w postaci groty solnej i leżaków. Oczywiście nie zabraknie baru ze zdrowymi przekąskami i aromatyczną kawą oraz sal urodzinowych. Strefa maluszka wyposażona będzie m.in. w bezpieczne, tapicerowane i miękkie zabawki, maty edukacyjne czy panele sensoryczne – wyjaśnia Tina Tulińska.

Wójcik Fashion

Wójcik – polska marka odzieży dziecięcej, której historia sięga 1987 roku, jest dobrze znana rodzicom i dzieciom, szczególnie tym nieco starszym, które chcą w większym stopniu decydować o swoim stylu. Obecnie jest liderem na rynku ubrań dla dzieci w wieku 0,5-7 lat w segmencie marek Premium.

– Nie od dziś wiadomo, że dzieci są wymagającymi klientami, nawet jeśli są jeszcze całkiem małe. Chcą nosić tylko wygodne ubrania, potem zwracają uwagę na kolory fasony
i najnowsze trendy w modzie dziecięcej. Dlatego w salonie firmowym w Sukcesji na pewno nie zabraknie głównych wyróżników marki – wysokiej jakości, dbałości o detale oraz modnego wzornictwa. Salon Wójcik z pewnością zapewni szeroki asortyment – wiele propozycji dla małych klientów, od wesołych, żywych kolorów i kwiatowych wzorów przez sportowy luz i styl safari, po stonowane szarości i małe, eleganckie kreacje – a także fachowy, życzliwy personel. – mówi Monika Kikolska, Specjalista ds. marketingu, Wójcik Fashion.

Sukcesja stale myśli o swoich najmłodszych klientach, zatem to nie koniec niespodzianek związanych z ofertą dla dzieci.

Sukcesja

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja powstaje w pobliżu ścisłego centrum Łodzi. W jego sąsiedztwie znajdują się m.in.: Międzynarodowe Targi Łódzkie, kampus Politechniki Łódzkiej oraz dwa budowane osiedla mieszkaniowe. Obiekt zaoferuje ponad 128 tys. mkw. powierzchni użytkowej i około 36 tys. mkw. powierzchni najmu, na której znajdzie się 160 lokali: sklepów znanych polskich i zagranicznych marek, punktów usługowych, kawiarni, restauracji w strefie food court oraz najnowocześniejsze w Łodzi 9-salowe kino sieci Helios.

Inwestorem obiektu jest Fabryka Biznesu. sp. z o.o., z siedzibą w Łodzi. Autorem projektu architektonicznego Sukcesji jest wrocławska pracownia Group-Arch. Za zarządzanie obiektem odpowiedzialna jest firma CBRE sp. z o.o., a za wynajem powierzchni firmy: Colliers International, CBRE sp. z o.o. oraz Fabryka Biznesu sp. z o.o. Inwestycja została wpisana przez Urząd Marszałkowski w Łodzi na listę projektów kluczowych dla regionu.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016