Francuska sieć piekarni zadebiutuje w Polsce

Paul

Piekarnia i restauracja Paul otwiera pierwszy lokal w Polsce. Francuska sieć zadebiutuje 22 lipca 2015 roku w Warszawie

Należąca do rodzinnej firmy z ponad 125 letnią tradycją marka Paul – podobnie jak w Mediolanie, Paryżu czy Tokio – zaoferuje francuskie pieczywo i wypieki. W ofercie znajdą się śniadania, świeże przekąski i dania obiadowe. Na gości czekać będzie 40 miejsc siedzących. W planach jest otwarcie kolejnych lokali – głównie w prestiżowych lokalizacjach w Warszawie.

LS travel foodservice Poland

Zarządzaniem wszystkimi lokalami oraz rozwojem sieci Paul odpowiada Spółka LS travel foodservice Poland, która prowadzi już w naszym kraju 89 lokali gastronomicznych pod markami takimi jak: Flying Bistro, The Flame, Furore!, SO! Coffee i Bread&Co.

– Rynek długo czekał na Paul, na prawdziwie francuski smak pieczywa. Wiele istniejących piekarni oferuje wypieki francuskie tylko z nazwy. Jesteśmy przekonani, że Paul będzie także modnym miejscem i przyciągnie rzesze warszawiaków nie tylko jakością sprzedawanych produktów, ale także wyjątkowym klimatem – mówi Maciej Gajkowski dyrektor generalny LS travel foodservice Poland.

Oferta założonej w 1889 roku we Francji sieci opiera się na daniach śniadaniowych, lunchowych i obiadowych, a także wyrobach piekarniczo-cukierniczych, quiche, crepes, kanapkach i sałatkach. W lokalu będzie możliwość wyboru produktów z menu oraz ich zakup na wynos. Zarówno piekarnia, cukiernia, jak i kuchnia są przeszklone, co umożliwi obserwowanie procesu przygotowania produktów i dań.

Sieć Paul w ponad 30 krajach

Obecnie na rodzimym rynku Paul ma 367 piekarni i restauracji. Poza Francją sieć obecna jest w 33 krajach – od Europy, po Afrykę i Azję, gdzie ma już ponad 218 lokali. W Polsce w ciągu 10 lat ma powstać ich co najmniej kilkanaście.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska