Galeria Jurajska z pierwszym pop-up shopem

Cook&More

W Galerii Jurajskiej w Częstochowie ruszył pierwszy w tym centrum handlowym pop-up shop, który zgodnie z ideą tego konceptu sprzedażowego, działać będzie tylko przez pewien czas. Na taki nietypowy salon o nazwie Cook&More zdecydował się Dajar – lider dystrybucji sprzętu AGD.

Pierwszy pop-up shop w Jurajskiej

Moda na pop-up shopy przywędrowała do Polski z Wielkiej Brytanii i USA, tam zapoczątkowali ją znani projektanci mody m.in. Comme Des Garçons i Yohij Yamamoto, którzy w nietypowych lokalizacjach np. opuszczonych magazynach, otwierali swoje czasowo działające sklepy.

Ideę tę ostatnimi laty adoptuje coraz więcej marek działających także w centrach handlowych. W Galerii Jurajskiej w Częstochowie powstał właśnie pierwszy działający tu pop-up shop ze sprzętem AGD. Również dla jego twórców to pierwszy tego typu projekt. Koncept nosi nazwę Cook&More, a stworzyła go marka Dajar, która zajmuje się m.in. dystrybucją sprzętu gospodarstwa domowego i mebli ogrodowych. Salon zajmuje 218 kw. i działać będzie przez najbliższe miesiące.

W pop-up shopie Cook&More znajdzie się kompleksowe wyposażenie kuchni oraz jadalni, w tym naczynia tradycyjne i żaroodporne, zastawę stołową, sztućce, a także akcesoria kuchenne.

– Nowy koncept daje szansę zapoznania się z marką i jej asortymentem. Zgodnie z ideą pop-up shopów w sklepie zgromadzono asortyment, jaki najlepiej reprezentuje brand. Tak zbudowana oferta prezentowana w galerii będzie sezonowo. To pierwszy tego typu koncept retailingowy w naszym centrum. Co interesujące, ale i rzadkie, zdecydował się na niego dystrybutor sprzętu AGD – mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej.

cook&more

Szersza oferta wyposażenia

Ale Cook&More w Galerii Jurajskiej nie tylko urozmaica koncepty retailingowe obecne w centrum. Poszerza także ofertę salonów z wyposażeniem wnętrz. Cook&More to już 8 salon z wyposażeniem i drugie w ciągu miesiąca otwarcie sklepu z taką ofertą. Pod koniec czerwca w Galerii Jurajskiej otwarto English Home. Ponadto pod dachem Jurajskiej działają już m.in. Duka, Eurofirany Home&You, Mebel Rust oraz mający ponad 1000 m kw. Jysk – jeden z największych sklepów w Galerii Jurajskiej.

– Ten segment oferty Galerii Jurajskiej staje się jednym z najmocniejszych wśród śląskich centrów handlowych, jest także odpowiedzią na oczekiwania, jakie stawiają przed nami nasi klienci. Ci coraz częściej obok zakupów w sklepach z odzieżą i dodatkami, chętnie wybierają także zakupy w salonach z wyposażeniem i meblami – dodaje Katarzyna Korpak.

Galeria Jurajska to trzecie centrum handlowo-rozrywkowe zrealizowane przez Globe Trade Centre SA (GTC) w Polsce i pierwszy nowoczesny obiekt tego typu w Częstochowie. Jego otwarcie nastąpiło w październiku 2009 roku. Powierzchnia całkowita Galerii Jurajskiej wynosi 130 tys. mkw., z czego 49 tys. mkw. to powierzchnia handlowo-rozrywkowa, która mieści prawie 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016