Organic Farma Zdrowia zwiększa sprzedaż

Organic Farma Zdrowia

Sprzedaż skonsolidowana Grupy Organic Farma Zdrowia SA osiągnęła w II kwartale 2015 kwotę 19,4 mln zł, co stanowi 24,4% wzrostu do zeszłego roku.

Natomiast sprzedaż jednostkowa za II kwartał 2015 wyniosła 13,2 mln złotych, co stanowi 20,4% wzrostu w stosunku do sprzedaży w analogicznym okresie roku 2014.

Rekordowe wyniki sprzedaży osiągnęła spółka zależna Eko-Wital sp. z o.o., odnotowując wzrost w czerwcu na poziomie 40%, a kwartalne na poziomie 26,9% w porównaniu do zeszłego roku. Sprzedaż w II kwartale 2015 tej spółki wyniosła blisko 7,5 mln zł. Kontynuacja trzeci rok z rzędu wysokiego, blisko 30%-ego wzrostu sprzedaży, potwierdza optymistyczne prognozy i doskonałe perspektywy rozwoju Grupy na najbliższe lata.

Ponadto ostatnio spółka rozpoczęła prace inwestycyjne związane ze znaczącą rozbudową delikatesów Organic Farma Zdrowia zlokalizowanych w Galerii Handlowej Poznań Plaza. Powierzchnia sklepu zostanie zwiększona 3-krotnie do 120 mkw. Delikatesy w Poznań Plazie należą do jednych z najstarszych i najczęściej odwiedzanych obiektów sieci. Otwarcie planowane jest pod koniec sierpnia br. W trakcie trwania inwestycji sprzedaż prowadzona jest w lokalu zastępczym.

Organic Farma Zdrowia to pierwsza i największa w Polsce sieć samoobsługowych Delikatesów z produktami ekologicznymi i tradycyjnymi. Sieć składa się z 40 delikatesów stacjonarnych i on-line.

Na koniec 2014 roku sieć Organic Farma Zdrowia składała się z 38 jednostek handlowych, na które składało się 25 Delikatesów pod marką Organic Farma Zdrowia, 10 delikatesów pod marką Tradycyjne Jadło, 1 Delikatesów pod marką Organic Zielone Oko oraz dwóch sklepów internetowych www.ekosfera24.pl – lidera w sprzedaży produktów ekologicznych przez Internet oraz nowoczesnego www.organic24.pl posiadającego pełną ofertę delikatesów stacjonarnych. Z dniem 1 stycznia 2015 spółka przejęła od dotychczasowego właściciela bardzo dobrze prosperujące delikatesy wegetariańsko-ekologiczne znajdujące się w Gliwicach oraz sklep internetowy. Po tej transakcji liczba jednostek handlowych spółki zwiększyła się do 40.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016