Factory Annopol w Warszawie
Factory Annopol w Warszawie

Marka W.Kruk 22 lipca otworzy swój salon jubilerski w Factory Ursus. Sklep będzie działał na powierzchni sprzedażowej 50 metrów kwadratowych.

To pierwszy salon W.Kruka w Factory w Polsce.

W.Kruk jest najstarszą marką jubilerską w Polsce, która działa od 1840 r. W ponad 80 salonach firmowych na terenie całego kraju sprzedaje biżuterię oraz zegarki.

Factory Warszawa Ursus przyjęło pierwszych klientów w grudniu 2002 roku jako pierwsze centrum wyprzedażowe w Polsce. Od ponad 12 lat utrzymuje pozycję najpopularniejszego outletu w kraju. Zlokalizowane jest w południowo – zachodniej części Warszawy.

Dojazd z centrum miasta i okolicznych miejscowości jest możliwy w ciągu 20 minut nie tylko samochodem, ale i komunikacją publiczną: autobusami i koleją podmiejską. Obecnie trwa modernizacja Factory Ursus. Inwestycja prowadzona przez hiszpańskiego developera Neinver przebiega zgodnie z harmonogramem. Otwarcie przebudowanego centrum odbędzie się pod koniec III kwartału tego roku. Liczba salonów wzrośnie z obecnych 80 do 110, a powierzchnia handlowa i użytkowa zwiększy się o 6,2 tys. mkw.

Factory Outlet to największa sieć centrów wyprzedażowych w Polsce, odwiedzana co roku przez kilkanaście milionów klientów, w największych miastach: Warszawa (Ursus, Annopol), Poznań, Wrocław i Kraków. Na 84,5 tys. mkw. powierzchni, centra Factory gromadzą ponad 250 znanych marek polskich i światowych.

Neinver jest wiodącym deweloperem, inwestorem oraz zarządcą nieruchomości. Od czasu założenia w 1969 roku, działalność spółki skupia się na budowaniu, wynajmowaniu oraz zarządzaniu nieruchomościami, w tym parkami biznesowymi, parkami przemysłowymi i galeriami handlowymi. W ciągu ostatnich 18 lat, Neinver wybudował obiekty komercyjne o łącznej powierzchni ponad 1,5 mln mkw., dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów.

Neinver zdobył silną pozycję na europejskim rynku nieruchomości handlowych, dzięki obiektom o łącznej powierzchni 565,1 tys. mkw. Znajduje się w nich ponad 2 tys. sklepów, oferujących produkty 1,2 tys. popularnych krajowych i międzynarodowych marek. Grupa funkcjonuje we Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Portugalii, Hiszpanii i Holandii.

Od 20 lat, strategia rozwoju Grupy Neinver opiera się na specjalizacji w sektorze centrów outlet. Ta hiszpańska firma jest drugim największym w Europie operatorem centrów outlet (wg rankingu ICSC), zarządzającym 15 obiektami o łącznej powierzchni najmu 311,6 tys. mkw., funkcjonującymi pod markami The Style Outlets i Factory.