Szersza oferta usługowa i strefa restauracyjna w Centrum Serenada

Serenada

Obok szerokiej oferty modowej w krakowskiej Serenadzie powstanie także bogata strefa usług oraz duży, otwarty na Multikino foodcourt. Do najemców dołączają nowe marki usługowe i restauracyjne.

W strefie usług nowego centrum znajdą się banki, biura podróży, salony jubilerskie, optyczne, gabinety kosmetyczne, salony fryzjerskie, pralnia, kantor, kwiaciarnia. Strefa restauracyjna Serenady będzie naturalnym uzupełnieniem rozrywkowych propozycji Multikina i zaproponuje bogatą ofertę kuchni z całego świata, barów, kawiarni i fastfoodów. Zarówno strefa restauracyjna jak i usługowa będą ciekawymi propozycjami spędzania wolnego czasu dla mieszkańców okolicznych osiedli oraz pracowników sąsiadujących z Serenadą – oraz planowanych w tej okolicy – biurowców.

Start budowy – wrzesień 2015

We wrześniu 2015 roku – wraz z uroczystym rozpoczęciem budowy centrum – rozpoczną się konsultacje społeczne dotyczące dodatkowych funkcji Serenady. Okoliczni mieszkańcy zadecydują wówczas o przyszłym kształcie przeznaczonej na funkcje społeczne powierzchni centrum oraz jego otoczenia.

Serenada będzie najnowszą i najnowocześniejszą krakowską galerią handlową. Powstaje w północnej części miasta, na granicy dużych osiedli mieszkaniowych: Mistrzejowic, Prądnika Czerwonego i Nowej Huty. W bezpośrednim sąsiedztwie przeszłego centrum mieszka ponad 50 tys. mieszkańców i liczba ta stale rośnie – Kraków intensywnie rozbudowuje się w tym kierunku. Dodatkowo tak zwany „rejon Olszy”, gdzie powstanie nowe centrum, jest miejscem największej koncentracji obiektów handlowych i rozrywkowych m.in. z Multikinem i największym w Polsce Aqua Parkiem, marketami OBI i Toy’R’Us. Intensywnie rozbudowywane są w tym rejonie także nowe inwestycje biurowe.

Inwestor przygotowuje się obecnie do budowy nowego wiaduktu, który połączy północne osiedla ze śródmieściem i który ułatwi dojazd do nowego Centrum. Trwają już prace przygotowawcze – planowana estakada połączy ulicę Bohomolca z Bora-Komorowskiego. Wiadukt jest niezbędnym elementem usprawnienia miejscowego układu drogowego.

60 proc. komercjalizacji

Oferta krakowskiej Serenady stale poszerza się. Komercjalizacja galerii przekroczyła już 60 proc. GLA. W centrum znajdzie się ponad 150 sklepów i butików, salonów usługowych, restauracji, kawiarni i barów. Oferta modowa Serenady to sklepy Grupy LPP (Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay, Home & You), Grupy Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Pull and Bear, Zara Home, Massimo Dutti, Oysho) oraz H&M, ale także: Martes Sport, Mango, Vistula i Wólczanka, CCC, Altero, Yes, Time Trend, Swiss, salon jubilerski Kruk. Z myślą o okolicznych mieszkańcach, dużą część powierzchni najmu przeznaczono na usługi. To między innymi punkty: mBank, Paris Optique, Beaty&Nail, Pazoo, Twoje Soczewki, biura podróży, pralnia Renthoff Express, Jean Louis David i Hair Coif, kantor, optyk, kwiaciarnia Florist La Flor, plac zabaw Bajkowy Labirynt oraz drogerie Rossmann i Superpharm. Galeria zaoferuje bardzo dużą (10 proc. powierzchni najmu), bogatą i atrakcyjnie usytuowaną część restauracyjną, a wśród nich restauracje Companeros, Grand Kebab, Staropolskie Jadło, Olimp. Operatorem spożywczym Serenady będą delikatesy Piotr i Paweł. Wysokie zaawansowanie komercjalizacji pozwoli na rozpoczęcie budowy Centrum jeszcze w tym roku.

Mayland Real Estate otworzył cztery prestiżowe obiekty handlowe – Karolinkę w Opolu, Pogorię w Dąbrowie Górniczej, Jantara w Słupsku i Rivierę w Gdyni. Obecnie deweloper zarządza obiektami handlowymi o łącznej powierzchni ponad 200 tys. mkw. i posiada znaczący portfel projektów.

Reklama

Galeria Jurajska