Kolejnych 6 najemców wchodzi do Nowego Rynku

Wizualizacja galerii handlowej Nowy Rynek

Wizualizacja galerii handlowej Nowy Rynek

W grupie nowych marek jeleniogórskiej inwestycji TK Development, znalazły się: Bialcon, Artista, Kubenz, Lancerto, Classy Baby oraz 4F.

– Oferta handlowa Nowego Rynku stanowi o jego sile. Kubenz, Lancerto i Artista poszerzą ofertę mody męskiej naszej inwestycji, a Bialcon umocni sektor mody damskiej. Nie lada gratką będzie oferta ubranek dziecięcych marki Mayoral dostępna w sklepie Classy Baby – mówi Monika Szostek, Marketing Manager w TK Development.

– Nowe umowy najmu to wynik konsekwetnie prowadzonego procesu umacniania oferty modowej Nowego Rynku – dodała Monika Szostek.

Właśnie w Nowym Rynku otworzą swoje pierwsze w Jeleniej Górze sklepy: H&M, New Yorker, Bershka, Stradivarius, Greenpoint, Briju, Pako Lorente, Home&You, Sizeer i Broadway Fashion, a także Olsen, Pierre Cardin czy debiutujący na rynku w Polsce sklep sportowy Sportisimo.

Pośród najemców Nowego Rynku są również: Reserved, Carry, Cropp, House, Mohito, Sinsay, Monnari, CCC, Deichmann, Rossmann, Świat Książki, Douglas, Matras, Apart, Swiss, Grycan, Kolporter Bistro, Quiosque, Villeroy & Boch, szkoła językowa Lingua Club, Kids Play, Valentini, optyk Piękne Oczy, gastronomia China Box, Teletorium. Branżę elektroniczną będzie reprezentować salon Media Expert.

Ofertę spożywczą zapewni jedyny w Jeleniej Górze supermarket Intermarché.

Łączna powierzchnia obiektu wyniesie 56 tys. mkw., z czego 24 tys. mkw. to powierzchnia najmu. Wyróżnikami Nowego Rynku są: centralna lokalizacja w Jeleniej Górze, zapewniająca doskonałą widoczność i znakomity dostęp oraz zintegrowanie z dworcem autobusowym, istotnym środkiem komunikacji w mieście i regionie.

Pierwsi najemcy odebrali już powierzchnie pod aranżację swoich sklepów. Otwarcie Nowego Rynku nastąpi w październiku 2015.

Reklama

Galeria Jurajska