Forever 21 – nowy gracz na polskim rynku modowym?

Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych w JLL

Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych w JLL

Forever 21 – jedna z najbardziej znanych amerykańskich marek modowych – przygląda się Polsce jako rynkowi perspektywicznemu, z potencjałem rozwoju, rosnącą siłą nabywczą i nowoczesnymi centrami handlowymi. – mówi Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych w JLL.

Niedawno portal Retailnet.pl pisał na temat planów rozbudowy sieci handlowej przez Forever 21, amerykańską detalistę, który znajduje się w piątce największych firm odzieżowych w Stanach Zdjednoczonych. Poprosiliśmy o komentarz Annę Wysocką, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych w JLL.

– Szereg deweloperów powierzchni handlowych podejmuje aktywne działania, aby zachęcić Forever  21 do debiutu i ekspansji w Polsce. Wejście Forever 21 do Polski będzie znakomitym sygnałem dla naszego rynku handlowego. Dla deweloperów oznacza to, że na rynku może pojawić się globalny, słynny najemca, wynajmujący duże powierzchnie handlowe – nawet do 10,000 mkw. w niektórych krajach. Wejście Forever 21 uzupełni ofertę ze średniej półki i wzbogaci ofertę modową z tego segmentu rynku o bardzo znaną markę o ciekawym wzornictwie i przystępnej cenie. – komentuje Anna Wysocka.

– To świetna wiadomość dla klientów, którzy są coraz bardziej świadomi, coraz więcej podróżują i oczekują, że zestaw najemców w polskich centrach handlowych będzie zbliżony do tego, co proponują obiekty w Europie Zachodniej czy Stanach Zjednoczonych. Co więcej, jeśli Forever 21 planuje wejście do Polski w przeciągu następnych 2-3 lat to – jako bardzo atrakcyjny, pożądany najemca – będzie miał możliwość zabezpieczenia atrakcyjnej powierzchni w dobrych lokalizacjach, w związku z pojawianiem się nowych projektów handlowych oraz cyklem umów najmu w istniejących obiektach. – dodaje Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych w JLL.

Forever 21 jest marką znaną na kontynencie. Na razie Europejczycy kupują odzież tej firmy przez sklep internetowy, jednak koszty transportu do takich krajów, jak Polska, wynoszą kilkadziesiąt euro. Ekspansja Forever 21 w Eurolandzie rozwiąże tą niedogodność i umożliwi wielokanałową sprzedaż.

Reklama

Galeria Jurajska