Aleja Bielany z systemem zadowolenia klientów

Park Handlowy Bielany

Park Handlowy Bielany po otwarciu rozbudowywanej części, już jako Aleja Bielany, będzie monitorował zadowolenie klientów za pomocą systemu “happy or not”.

Jest to znany na całym świecie sytem mierzenia poziomu zadowolenia klientów wykorzystywany między innymi przez takie firmy jak: cieszące się uznaniem wśród klientów linie lotnicze Emirates i SAS, lotnisko Heathrow oraz globalne marki jak IKEA, OBI, Avis, Nordea i wiele innych.

Pomiar satysfakcji klientów obywać się będzie przy pomocy terminali na których znajdują się 4 przyciski, każdy oznaczony “buźką” od bardzo uśmiechniętej, przez uśmiechniętą, neutralną i niezadowoloną. Odwiedzający Aleję Bielany przez wciśnięcie odpowiedniej miny na terminalu będą wyrażać swoją opinię na temat centrum. Monitoring satysfakcji obejmie takie obaszary jak: dostępność miejsc parkingowych, wystrój i czystość toalet, a także eventy. Na samym początku IKEA Centres Polska, właściciel obiektu, będzie badać opinię klientów na temat nowej nazwy.

– Pierwsze testy mamy już za sobą. Badaliśmy opinię naszych gości o dostępności miejsc parkingowych podaczas rozbudowy. System świetnie się sprawdził. Oddanie głosu zajmuje dosłownie sekundę, dlatego odwiedzający chętnie dzielili się z nami swoją oceną. Zależy nam przede wszystkim na zadowoleniu naszych klientów, stąd pomysł na wprowadzenie terminali “happy or not” – mówi Tomasz Arent, matketing manager Parku Handlowego Bielany.

System “happy or not” będzie intensywnie użytkowany od listopada tego roku, kiedy nastąpi otwarcie rozbudowywanej części obiektu.

Park Handlowy Bielany to największe centrum handlowe na Dolnym Śląsku, mające w swoim zasięgu 1,5 mln klientów. Oferta centrum łączy asortyment wnętrzarski i modowy. Park Handlowy Bielany zlokalizowany jest przy południowej granicy Wrocławia. Bliskie sąsiedztwo autostrady A4 i obwodnicy, a także położenie u zbiegu trzech dróg krajowych zapewnia centrum bardzo dobrą komunikację zarówno z Wrocławiem, jak i całym województwem.

W listopadzie 2015 roku Park Handlowy Bielany, już jako Aleja Bielany, przyjmie gości w nowym, jeszcze większym i nowocześniejszym obiekcie. Zaoferuje swoim klientom ponad 150 sklepów znanych i lubianych marek na ponad 145 tys. powierzchni handlowej. Do dyspozycji klientów będzie też parking z 4,7 tys. mkw. miejsc postojowych – także na parkingu podziemnym, kino Helios, siłownia, a także food court z bogatą ofertą smaków. Po zakończeniu rozbudowy Park Handlowy Bielany zmieni nazwę na Aleja Bielany i będzie największym centrum handlowym w Polsce.

Reklama

Galeria Jurajska