Rusza Sephora w toruńskim Atrium Copernicus

Perfumeria Sephora

Perfumeria Sephora

Sieć perfumerii Sephora, 1 sierpnia br. otwiera nowy salon w Centrum Handlowym Atrium Copernicus. Będzie to druga perfumeria Sephora w Toruniu.

Nowa perfumeria

Nowootwarta perfumeria Sephora w CH Atrium Copernicus w Toruniu o powierzchni blisko 180 metrów kwadratowych, mieści się w sercu nowej część centrum. Odwiedzający znajdą ją z łatwością dzięki charakterystycznemu wejściu w czarno-białe, podświetlane pasy.

– Zapraszamy wszystkich fanów piękna na nasze uroczyste otwarcie i wspólne świętowanie już w sobotę. Dla odwiedzających nas w ten weekend przygotowaliśmy wraz z naszymi partnerami – markami Bumble & Bumble, Clinique, Estee Lauder, Lancome i Smashbox, wyjątkowe atrakcje oraz niespodzianki. Przez oba dni skorzystać można będzie z bezpłatnych konsultacji makijażowych i porad pielęgnacyjnych, na odwiedzających czekać będą atrakcyjne prezenty do zakupów, skorzystać też będzie można z promocji cenowej na cały asortyment Sephora – mówi Katarzyna Bielecka, dyrektor ds. sprzedaży Sephora Polska.

– Panie, które miewają problem z doborem koloru podkładu do tonacji swojej skóry, zapraszam też do skorzystania z innowacyjnej usługi doboru podkładu Color Profile, która cieszy się w Polsce ogromna popularnością – dodała Katarzyna Bielecka.

Ponad 2 tys. punktów na świecie

Sephora to lider sprzedaży kosmetyków selektywnych wśród sieci perfumeryjnych (Nielsen, 2013)
oraz najbardziej innowacyjne i inspirujące perfumerie w Polsce. Firma, będąca obecnie największą siecią perfumerii na świecie, z ponad 2 tys. punktami sprzedaży w ponad 30 krajach, powstała w 1969 roku we Francji. Od 1999 roku jest obecna na polskim rynku, na którym posiada 93 perfumerie w największych miastach. Sephora, rozpoznawalna wszędzie po eleganckim wnętrzu swoich sklepów oraz charakterystycznych czarno-białych paskach, oferuje niezwykle szeroką gamę kosmetyków – perfum, produktów do makijażu oraz pielęgnacji, w sumie kilkanaście tysięcy różnych produktów.

Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W sektorze perfum i kosmetyków do grupy należą takie marki jak Parfums Christian Dior, Guerlain czy Parfums Givenchy, w segmencie mody i wyrobów skórzanych m.in. Louis Vuitton, Kenzo, Givenchy, Fendi i Marc Jacobs. Wśród win i alkoholi do grupy należą np. Moët & Chandon czy Hennessy, zaś w kategorii zegarków i biżuterii – TAG Heuer, Zenith, Hublot oraz De Beers Diamond Jewellers Limited.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016