Jubitom wzmacnia swoją pozycję w segmencie premium

jubitom-w-galerii-bronowice

Dla nas przyszłością jest umacnianie i rozbudowa segmentu premium. – powiedziała portalowi Retailnet.pl Monika Langowska, Kierownik Działu Marketingu i PR w Jubitom.

Ekskluzywne salony z zegarkami

Jubitom to sieć multibrandowych sklepów z luksusową biżuterią, brylantami, obrączkami i zegarkami. Klientom proponuje zarówno biżuterię krajową, jak i zagraniczną. Domeną Jubitomu są zegarki. Firma może pochwalić się 32 markami zegarkowymi, jest także wyłącznym dystrybutorem szwajcarskich marek Ulysse Nardin i Carl F. Bucherer. Ponadto toczą się rozmowy z kolejnymi manufakturami zegarkowymi.

Sieć salonów jubilerskich Jubitom z dużą starannością wybiera nowe lokalizacje pod swoje salony. W listopadzie Jubitom otworzy nowy punkt w Zielonych Arkadach – centrum handlowym w Bydgoszczy. Oprócz tego w najbliższym czasie Jubiotm planuje umocnić swoją pozycję na rynku dóbr luksusowych.

– Dla nas przyszłością jest umacnianie i rozbudowywanie segmentu premium. – powiedziała portalowi Retailnet.pl Monika Langowska, Kierownik Działu Marketingu i PR w Jubitom. – Chcemy rozwijać naszą sieć salonów w czołowych galeriach handlowych na terenie Polski. Zamierzamy także rozbudowywać w dalszym ciągu ofertę biżuterii z segmentu średniego i segmentu premium. – dodała Monika Langowska.

35 lat doświadczenia

Firma prowadzi zarówno sprzedaż stacjonarną, jak i online. W przypadku towarów luksusowych w dalszym ciągu ważną rolę odgrywają punkty sprzedaży stacjonarnej. Jest ona możliwa w Bielsko-Białej, Częstochowie, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie, Lubinie, Poznaniu, Rzeszowie, Sosnowcu i Warszawie.

Marka jest obecna na rynku od 35 lat, chociaż jej twórcy funkcjonują w świecie jubilerskim o wiele dłużej. Firma została założona przez Kazimierza Tomasiewicza w 1980 r., jednak jego przygoda ze złotnictwem rozpoczęła się jeszcze wcześniej, od sprzedaży srebrnej biżuterii z bursztynami. W latach 90., wraz z rozwojem centrów handlowych, kameralna działalność zaczęła przekształcać się w sieć prestiżowych salonów jubilerskich. Oferta Jubitom poszerzała się o kolekcje ze szlachetnymi kamieniami, złoto z brylantami oraz gamę obrączek ślubnych. CK Jewelery, Paco Luigi, Terero czy Coctail Diamonds to tylko niektóre z nich.

Właściciel marki rozbudował asortyment o zegarki, w tym produkcji szwajcarskiej, a jednocześnie firma udoskonalała własne technologie produkcji, angażując utalentowanych projektantów i doświadczonych jubilerów. Obecnie salony Jubitom związane są z tak ekskluzywnymi markami, jak Swarovski, Tissot, Tag Heuer czy Omega. Prezentowane w nich kolekcje odzwierciedlają międzynarodowe standardy oraz trendy ze świata mody.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016