Tiger Polska otwiera nowy sklep w Bydgoszczy

Salon Tiger

Duńska sieć otwiera 11. salon w Polsce. Nowy sklep  w skandynawskim stylu będzie zlokalizowany przy ul. Gdańskiej 27 w Bydgoszczy.

Oryginalny design za dychę

Pierwszy sklep Tiger (dawniej Zebra) typu „1001 drobiazgów” powstał w Kopenhadze w 1995 r. z inicjatywy Lennarta Lajboschitza. Początkowo asortyment sklepu obejmował końcówki serii, których cena wynosiła zaledwie 10 koron duńskich (ok. 6 zł). Do 2000 r. sieć liczyła już 40 sklepów w duńskich miastach. W 2001 r. firma rozpoczęła ekspansję za granicą, uruchamiając pierwszy punkt sprzedaży w Rejkiawiku. W 2010 r. Tiger mógł pochwalić się 100 punktami sprzedaży w 10 krajach. Rok później firma weszła na polski rynek, rozpoczynając działalność w Warszawie.

W 2013 r. liczba klientów Tiger w Europie i Japonii przekroczyła 39 mln osób. Sieć sklepów Tiger jest obecna w 27 krajach i dysponuje przeszło 480 punktami sprzedaży, których liczba ma wzrosnąć do 500 do końca bieżącego roku.

Tiger specjalizuje się w obrandowanych własnym logiem, designerskich przedmiotach codziennego użytku, których wyznacznikiem jest oryginalność i przystępna cena – w 80 proc. przypadków nie przekracza ona 10 złotych, do czego nawiązuje nazwa sieci. Po duńsku „tiger” jest wymawiane jako „tiija”. To samo brzmienie ma przysłowiowa „dycha”, czyli 10 koron duńskich. Asortyment Tiger obejmuje tak zróżnicowane towary, jak przybory kuchenne, akcesoria biurowe, elektronika, żywność czy gadżety. Firma wprowadza na rynek produkty własnego projektu i regularnie urozmaica asortyment w sklepach. O popularności sieci świadczy fakt, że Tiger Polska ma już 16 474 polubień na Facebooku.

Salon Tiger w Torino

Duński dyskont w Bydgoszczy

Bydgoski Tiger będzie 11. sklepem duńskiej firmy w Polsce. Sieć posiada pięć punktów sprzedaży w stolicy i Łomiankach oraz po jednym sklepie w Łodzi, Częstochowie, Poznaniu, Sopocie i Toruniu. W Bydgoszczy firma wynajęła lokal, w którym znajdował się wcześniej sklep obuwniczy.

– Otwarcie planujemy na 4 sierpnia – zapowiedziała Ewa Kitowska, specjalista ds. marketingu Tiger Polska.

Do końca br. Duńczycy mają zamiar otworzyć nowe sklepy w Europie, Azji i USA. Powierzchnia salonów waha się od 200 do 300 mkw. Na lokalizację wybierane są centra miast, rynki, ruchliwe deptaki i centra handlowe.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016