Cinema 3D w Galerii Morena

Cinema3D

Cinema3D

Galeria Morena – jedno z najstarszych centrów handlowych w Gdańsku, przechodzi modernizację i rekomercjalizację, w ramach której do grona najemców dołączyła sieć Cinema 3D.

Galeria Morena przez okulary 3D

– Zdecydowaliśmy się na ulokowanie kina w centrum handlowym Morena w Gdańsku, ponieważ jest to centrum pierwszego wyboru dla mieszkańców okolicznych dzielnic – komentuje Jarosław Pantol, wiceprezes zarządu CINEMA3D S.A.

Kino stanie się jedną z głównych atrakcji Moreny. Na powierzchni 2 tys. mkw. znajdzie się 6 sal kinowych, które łącznie będą w stanie pomieścić ok. 1085 widzów. Pierwsze seanse w multipleksie będzie można obejrzeć po ukończeniu przebudowy należącego do Carrefour Polska obiektu.

Spółka Cinema3D weszła na polski rynek w 2010 roku. Pod tym szyldem funkcjonuje sieć kin, zlokalizowanych na terenie galerii i centrów handlowych w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców. Głównym atutem oferowanej przez Cinema3D oferty kinowej są projekcje w systemie 3D oraz 4K. Przedsiębiorstwo znajduje się w czołówce najpopularniejszych sieci kinowych w Polsce. Oprócz Gdańska, w przyszłym roku działalność pod szyldem Cinema3D rozpoczną m.im. kina w Tarnowie i Głogowie, kolejny multipleks powstanie także w Warszawie.

CH Morena po modernizacji i rekomercjalizacji

Plan modernizacji CH Morena ma na celu przebudowę wnętrza galerii i uzyskanie dodatkowej powierzchni handlowej, wprowadzenie nowoczesnego designu oraz spójnego systemu identyfikacji wizualnej. Prace modernizacyjne pozwolą wygospodarować ponad 13 tys. mkw. GLA więcej niż w budynku przed przebudową. Dzięki inwestycji Carrefour Polska do Moreny wprowadzą się m.in. H&M, Smyk i Subway oraz Cinema 3D. Strefa food-courtowa zostanie przeniesiona w nowe miejsce, a dodatkowo centrum zyska atrakcję w postaci strefy rozrywkowej z placem zabaw dla dzieci i klubem fitness. Nastąpi także remodeling hipermarketu Carrefour oraz przebudowa parkingu podziemnego.

Wyłączność na komercjalizację CH Morena ma Colliers International, natomiast właścicielem i zarządcą Galerii jest Carrefour Polska, który posiada w swoim portfolio centra handlowe, zlokalizowane w dużych i średnich miastach. Pod marką Carrefour funkcjonuje 600 sklepów o różnych formatach – począwszy od hiper- i supermarketów, poprzez sklepy osiedlowe, na małych sklepach skończywszy.

Reklama

Galeria Jurajska